Jemima Kirk divurziau da u so maritu dopu à sett'anni di matrimoniu

Jemima Kirk, chì hà ghjucatu u rolu di Jesse Johansson in a serie di cummedia "E Figliolu", invece di dui zitelli cumuni, spallevanu cun Michael Mosberg, avendu cun ellu in u matrimoniu per sete anni, i medichi stranerii.

Saving Straw

Jemima Kirk met Michael Mosberg in difficult times per ellu è per ellu. L'attrìzia è l'avucatu metu in un centru di riabilitazioni induve pruvate à superà a dependenza d'alcoolenza.

In u 2009, amanti ghjucanu un casu, un annu dopu avè una figliola, Rafaella, è dui anni dopu, u figliolu di Memphis. Inoltre, abitava cù a so figliola è u figliolu Michael da relazioni prelitichi.

Jemima Kirk è Mosela Michael Mosbergs di Rafaella in u 2012

U mutivu di u difettu

I cuncurrenze ùn anu micca incongruate è anu in l'armunia. I prublemi in a so raportu partianu l'annu passatu. L'annu Kirk, di 31 anni, cuminciò à piglià di vìviri, ma rifiutò d'accettà chì hà prublemi cù l'alcohol, chì ùn avianu micca avutu Mosberg.

Un omu chì abbandunera a prutizzioni jurica, avè apertu un rehab in Brooklyn, hà cuminciatu à averà nervu è stampa annantu à a so mòglia, scantannusi à e so pudere. Jemima hà pruvatu à vain à cunvince chì oghje hè un adultu chì pò cuntene u cuntrollu di l'alkoħolu cunsumatu, è micca una zitella temerària di 20 anni chì ùn hè nisuna rispunsabilità per a famiglia è i zitelli. Sicondu insiders, u malentà diventatu u mutivu di u parechji divorziu.

Jemima Kirk è Michael Mosberg
Leghje ancu

Per via, i palummi ufficialamenti furmalizza u so divorziu l'estiu, ma i ghjurnalisti anu capace di scopre da u so statu novu di famiglia solu l'altru ghjornu.