U Village di Maca


Amazing Paraguay , malgradu u statu di unu di i paesi più chjosi di u cuntinenti, hà guadagnatu un alcuni "u core di l'America miridiunali", chì indetta micca solu a so pusizioni geografica, ma ancu l'impurtanza di a storia è a cultura di l'America Latina. A natura citativa è i locu eccezziunali à i turisti straneri sò i principale principale di stu maravigghiusu, ma, sfurtunatamenti, sminticà da parechje persunale u viaghju. Vi parleri più nantu à unu di i posti più interessanti in tuttu u paese - u paesi di Maka, chì si trova vicinu Asuncion , a capitale di Paraguay.

L'indi di u Maca sò l'attrazioni principali di Asuncion

Prima di voi, avà nutatu chì l'indiani Maka sò un populu nomadicu chì avà vanu in una di l'isuli di u fiumu Paraguay. A pupulazione di a tribulugia hè di circa 600 persone, di quale solu qualchi cunniscite a lingua spagnola è vai per travaglià ogni ghjornu in a cità. U restu di l'abitanti di u paese di Maka parranu un dialettu lucali è dà un modu di vita tradiziunale, chì hè spargugliamenti distintu di a realità muderna.

Cumu si hè isolatu da u mondu sanu, malgradu u sviluppu di a scienza, a tecnulugia è l'altri prucessi di a civilizazione, l'aborigini lucali asciunu sempre in modu di primu sistema cumuni. I figlioli ùn andà micca à a scola, è a maiò parte di l'adulti mai hà travagliatu. L'attività principale di a bella meza hè cultivatu (cultivatu granu è patata) è fà articuli artifici fatti impiparati. In quantu à l'omi, a maiò parte di elli sò spessu ponu esse truvati darrere u ghjocu tradiziunale di bastone, l'occupazione prediletti di l'indiani Mack.

L'apicultori di l'aborigini mertu cura. A principale principale di l'abbitanti di u paese di Maka hè un gran numaru di tatu, in particulare in l'area di a face. L'altri ornamenti chì sò particularment popolari trà e donne è di ghjuvani sò i pezziunidi multi-culurite è i bètevuli di vetre minti à u corpu nùmeru. L'omi sò più modesti: a maiò spessu, in più di i pantaloni tradiziunali, anu perseguite ancu cammelli ligumi di cuttuni, è u capeddu hè adurnatu cù piume d'avicularia.

U marcatu di stu locu hè una bella capanna in a parti di l'isula. Sta struttura unica si sviluppa sopra a tomba di l'unicu omu biancu chì stava sempre in u paese di Mak, un viaghjatore di Ivan Belyaev. Duranti u so viaghju in Paraguay, u missiassu addivintò cusì cusì amici cù l'indi chi hè statu littaralmente diventatu parti di a so tribù è passau u restu di a so vita.

Cumu ghjunghje?

Hè assai difficultu di truvà u paese di Maka: ùn truvate micca signalischi o altre signali nantu à a strada. L'unicu modu per arrivare à l'indiani è acquistà cù a so cultura uriginale hè di piglià l'autobus n ° 44 in u centru di a capitale è, usando u dizziunariu rusu-spagnolu, dumandate à u cuntrollu per fà un detto vicinu à a colonia Maca. Un tali viaghju durà circa 1-1.5 etati.