Carru marinatu in stile georgiana

E tradizione culurante di diversi pòpuli sapanu parechji rezeppi sfarenti per a cucina è collita di cole senza trattamentu termale. A cucina georgiana ùn hè micca esvenzione. In u Caucasu ani una vera varietà di u nutrimentu, cusì hè cusì preparatu cusì in coltante in modu cusì speziale.

Ci sò assai varianti di ricetti per u culacciu culacciata in georgiano, ancu - per l'inviu, i insalati picciuti è piccanti fatti da sti blanks diversificate in modu di diversificà a tavola in a stagione fredda. Sò assai cunghjunati cumminativi cù diversi (no solu càucasian) pesce è pratiche di carne.

Oghje avemu dettu qualcume di coccu cavu in georgianu.

Caratteristiche caratteristiche di sti ricetti hè chì in ogni casu, u coltale hè cutu relativamente grande, a più di l'appiccicate sò aghjustati, chì solu micca, in certi modi, determina u gustu di u pruduttu finitu, ma ancu dà un piacè chjucculante. U restu di e ricche di a ricetta sò varietàbilmente variable: l'api, u pimentu dolce è cibo, a zucca, greens, spicchenti aromaticu fragrant, spices secchi sò utilizati com supplements.

A pallida hè schritta cù straws o cut in circles, hè ancu pussibule di utilizà un grossu maiò à grinding (particularmente adattatu per questu quì sò spezia rallientali per coglie e manciari in u coreanu). A paglietta hè aduprata prima o foglia, un'altra cuttana.

Ricetta per a col georgiana da beets

Càlculu di prudutti per un cane di 3 litri.

Ingredients:

Preparazione

A furna di cole chjappà in 4 parte è caccià u zucale cun un cuteddu.

Ogni parti di e parti hè cutata in altre 3-4 parte, o in chjappi in picculi squadre (russii) di medium size. Taglià tagliate u purcubanu crudo con capelli curtume o l'aghjunghjeghji in un grossneru grossore. L'agliu hè limpiatu da a cespugliu è ogni dentale hè cutatu in 2-3 parte da parte.

In seguitu, in esamèle (senza difetti) o un cuntainer ceramic, pusau col, remu, alli in capasti - cusì à a cima (pudete, sicuru, imbulighjate tuttu u primu in un bacinu o immediatamente in un pappagallo d'entrée). Guariscenze e capas pritrambovyvayem.

Avemu da esse preparatu una salmatura: portanu à frasi 2 litri di acqua, dissolve u salinu è u zuccheru, aghjunghjenu a foglia, u cipolle è i piu. Furmà u salùtulu durante 3-5 minuti, poi aduprà u calore è pianta in l'acitu, circate di nanzu in asprazione di i so vapuri.

Ùn aghjustemu à u focu senza foglia durante parechji minuti. Pudete ancu aghjunghje un vetro d'oliu vegetale à u marinale di col è aghjusta u tempu di preservazione di u buchu.

Quandu u marinatu hà enfasi à una temperatura di circa 20 ° C, imtene cù col in un cuntainer à a cima, affinchendu un petitamente in riserva. Dopu un pocu tempu (un ghjornu o dui), ci vole à cumprà a marina.

Pulsà a col è entrata in un panellu cù un oggettu (un pianu, tapa) è mette a prima oppressione. Pò esse una rotonda rota a petra liscia o altru ogettu adattatu cù una superficia inattività.

Dopu 3-5 ghjorni, a colazione marinata in georgiano sarà pronta. Pudete mette in un putu è fate in a frigorifia o in un balcon francese o trasfurmà à a cantina per almacenà. In cuntinenti granni hè megliu mette à pusà immediatamente in una cantina.

Usendu a stissa cosa, appruverisce u pastore in georgiano. L'unica diferenza hè chì i capi di a colifera si deve esse diventata in kochek cume. A marina utilizzate a listessa.