I media avianu infurmatu a partenza di Karl Lagerfeld da Chanel

I moddi ùn sò micca pinsosu per vede a nova crucera di crucero di Chanel, chì serà presentata in a capitale cubana u 3 di maghju. Intantu, a cumunità di a moda era agitata da infurmazioni stampati in tabloids occidentali. Hè struitu chì u spettaculu in l'Avana serà l'ultima accorsu in a brillantissima carriera di Karl Lagerfeld, chì si trovanu à restu.

L'omu di u Rinascimentu

"U re di Moda Moderna" hè appuntu u listessu appiccicatu hè statu ricevutu da u direttore creatore cunfinanti Chanel. Invece di i so anni maturi, u disignu di moda di 82 anni d'età hà da travaglià in parechje casare di moda. In più di a marca legendaria francesa, coopera cun Fendi, Chloe, Krizia è hè ingaghjata in u sviluppu di u so propiu marca Karl Lagerfeld. U maestru mai rifiutà di participà à cullaburatori interessanti, scrive u librettu è ritrova.

Leghje ancu

Fatigue Banal

In vista di l'energia di Lagerfeld, hè difficiule di crede chì ellu ferà u so cummerciale favuritu. In ogni casu, sicondu i medià americani, u fashion designer vi feranu pocu da Chanel. Comu un amicu Inconnu di u couturier hà dettu, Karl ùn si sentenu micca bè è, avendu à cunclusu chì ùn hè micca eternu, decide di stà in u tempu.

Intantu, i chiaradi sò digià discutendu quale hè degnu di piglià u locu di u grand Lagerfeld? Li rapprisintanti di Chanel ùn anu micca fattu affirmazioni ufficiali.