Lamar Odom adupita 12 maniche

In u passatu, l'astore di NBA Lamar Odom, chì si truvò inconsciente in una stanza di un bordello di deci ghjorni, hà sappi da dotze manichi, i medichi americani infurmati.

L'incidentu in u bordello

U 13 d'uttore, un impiigatu di un brothelu situatu in un suburgiatu di Las Vegas hà truvatu a donna propria di a so surella Kim Kardashian è chjamà una ambulanza. L'omu pruggittava una longa maratona di sessu è cusì bevia a dosa di cavallu di fondi chì crescenu a putenza è i lavavvi cù l'alcoolidiu.

Leghje ancu

Previsioni di i medichi

À u principiu di sta settimana, u paci hè stata cunzigna dopu à parechji ghjorni di coma. A so cundizione, anche a migliione, hè sempri cunsiderata critica.

Dopu à l'esame, i spécialistes anu saputu chì durante a malatia Odom aiuppiatu 12 maniche. U ghjovanu corpu cum'è un'altura coped with the enormi pisu è l'organi vitali ùn anu migliuratu. In ogni modu, i pugilati anu sfrore di e prutezza di Lamar, ùn pò micca camminà è parlà.

I segui chì creanu chì a furmazione persistenti cun un fisioterapeuta aiutà à restituisce questi bisognu à u tempu. I medichi sò più preoccupati di i riti di u maritu di Chloé. Odom hà digià statu denegatu un riney è hè in dialisi. I medichi suggerenu chì un champion NBA in duie dumande pò avè necessariu un trasplante di emergenza.