Daniel Craig hà respondeu "Sì!" À l'offerta di i pruduttori per ghjucà à Bond

Chì era chì l'attore britànnicu Daniel Craig facia chì risposta finta cù l'offerta à u rolu di u 007 novu? Ùn avete micca cridutu, ma ùn hè micca solu una quantità enormi di 150 etioni miluni, perchè per a sia di qualità, valia averia ...

Ci hè chì esse capucini chì l'ambizioni creativa leapt in the star. I fancianti di l'attore cumpitu, è Craig mentre explica perchè ellu cambia l'ingerimentu à a misericòrdia.

Dice à unu di i so amichi chì, per un calculu simplici, hà sappiutu chì si dete ripigliatu in Bondiana, avellu rivulatu u recordu di unu di i so predecessori Roger Moore. Hà fattu un agentu in u sirviziu di a so maestà durante 12 anni consecutivi, è Craig - 13 anni. True, Moore illuminò in 7 parte di una spidizioni movie d'action, mentre chì à u compte di Craig mentre sò solu 4 parte di u lussu ciculu.

Affari di Famiglia

In a premsa, l'infurmazione hè digià apparaîtra chì, à causa di u travagliu nantu à u blockbusters, Daniel Craig hà avutu una mala raportu cù a so moglia, attrice Rachel Weiss.

Questu ora, prima di dà u cunsensu finali di participà à u prugettu, l'attore hà prometutu u so amatu chì pruvà à cumporte più deliberatamente in u settore.

Leghje ancu

U fattu hè chì in u prucessu di travaglià nantu à a parte previa di l'avventu di James Bond, l'atturziu feriu dui i ghjoscati, a spalla è anch'elli spallevanu un ditaghju nantu à a so perra. A stella era fatta parechje operazioni, è avà, in ogni casu, duverà accurzà à i servizii di stuntmen durante l'eseguzione di i trucchi più cumplicati.