Omi sempre tornanu

Cume spessu, ricorda, assicurendu chì a tragedia persunale anu passatu unu di questi situazioni chì, dopu anni, parvenenu ancu avutu. Unu di elli hè vechju cum'è u mondu: l'omi tornanu à l'antica.

Hè partutu, è in un momentu una onda di resinimentu u pensa à l'odiu. Dopu, per qualchì motta, tuttu fù ricurdatu solu bonu, ma in a mio ànima destrava vesti lampi di u desideriu di vende. Dopu, è l'odiu hà passatu, ci era u dulore è u longu per l'amatu. U mali hà sparitu da u ricordu, è pare chì i mumenti maravigliose cum'è cun ellu, ùn hè più novu. Cumincianu à culpèvule è cuntinuanu a wait for it, forsi perchè avete appena ad aspittari. L'omi chì avianu in a vostra vita ùn passanu a prova di "cum'è". È ùn permessa micca a felicità in a vostra vita, forsi beni consciente. Forsi si tratta di ritornu, ma ùn sò micca stati coroati cù successu.

È sùbitu sente chì a vita hà cuminciatu à purtà a gioia. Cumincianu à inspirà a vista di strangers, dissi i vostri alpi. Scopre un omu novu. Avete sente e famiglii familiari d'amuri in u vostru core. È di colpu, pareva ...

Perchè l'omi tornanu à l'anzianu, è perchè hè a so psicologija perch'elli elli u megliu inoppimentu per questu? Comu in a canzona: "Fiere vi aspetta per voi, è vinarà ... à sbattà."

Perchè l'omi sempre tornanu?

Allora, prima, cuminciamu cù ciò chì ùn hè micca sempre. Ma spessu. Prima hè bisognu di capiscitu perchè e cose ghjittemu, è solu dopu - perchè si ritornu.

Forsi a vostra rilazione passa à u puntu di quandu ellu cura di sentu cum'è un omu. A manera chì era per voi à l'alba di una relazione. Ùn avà ùn admirate (è forsi avete fastidiu) u so sensu di l'umuri, u perciive cum'è un appendage propiu in a vostra vita. Ùn vi circate di vede cum'è chì hè ghjuntu solu u salonu di bellezza. Eccu quellu chì si sbattivanu di i so belli, quellu chì hè sempre bellu ghjornu è bellu cumpagnu. Un omu hè aggradtu, ellu ci vole, bisognu, amatu. E abbandunò induve hè felice, induve a vita ùn hè micca eclissi per l'scandali è a vita di u ghjornu.

Dopu chi l'ore tornanu in stu casu. In regula, quandu a fini di u pezzu di bouquet è dolce hè una nova passioni. Quandu ellu scopri chì i so belli ùn sanu più amuse, è scandali passanu più è più spessu. Perchè sta succeta? Perchè avemu tende di sceglie un certu tipu di persone, chì currisponde à a nostra cosplay. E l'antica si ricorda, è i so ricordi sò spessu pinti in tons caliu. Allora, u mumentu, l'omu spessu torna à a famiglia.

In quali altri casi, i nostri omi tornanu? Pensemu stu esempiu.

Forsi si portate à l'altare di a famiglia. Aghjunghjiu u mo maritu cum'è un zitellu. Scurdassi di mè stessu. In quessi casi, l'omu hà una gran tentazione è cumportanu cum'è un zitellu. Pigliate micca l 'autorizate. Piatta l'intrusiva, in u so avete, iperturi. Allora u maritu si abbandunò. Perchè ellu hè indipendenti. Hè micca da dì, quanti l'omi volenu in questu situ scenario. Certu, quand'elli sèntenu chì ùn anu micca bè calore è cura. Pocu donna dà tantu cura à l'alba di una relazione. Prima, u zitellu hà parturitu u male, per pruvà chì hè un adultu, è cercà una donna chì a perciarà solu chì hè cusì. Siconda, e donne, cum'è regula, primu aspittàri cura di a so secunna mità.

Succece, sicuru, chì un omu hè strapatu di passione o d'amore. Eranu un esempiu di a migliara di u mumentu in u mondu, è avà sò firmatu in u tagliu rotolatu. L'omi vene spessu torna l'essenze ideali? Sì. Ma, sfurtunatamenti, a so idealità hè un occasione dissuperità. Parechji si cumincianu à umiliazione di a so moglia, prova di pruvà à u mondu sanu è à sè stessu chì ci hè più putere è putente in ellu. Ci vò aghju pigliatu un suchu omu, s'ellu torni à a famiglia, hè di voi ...