Park roses

A parcheghji i rosi includenu i rosi di cane cultivatu è i so varietà varianti, e forma è spezie. Stu gruppu di i pianti hà ricevutu tali nomu per u so aspettu è l'applicazione in u paisaghju . I raciuni parchî cun correttu, sò l'arburi enormi cù una fugliada abundante.

Caring for park roses

A piantazioni è cura di i parche rosati ùn deve micca bisognu di cunniscenza è capacità. Dunque, pudete plantate arbusti in gruppi, suli o in forma di serpenti vicinu à i rotuli.

È u benefiziu supplementu di a pianta in più di a so bellezza è di a decorazione, hè chì i rosoli parolle tolerate l'inguernu bè è senza refugru especial. Pudete puru limità cum'è un abriolu di l'invintatore cù un colpu di 20 cm di picculu, una film è una piccula capanna di turf.

Pruning of park roses

A cura di i parche rosati hè principalmente in a so prudinella, chì hè generalizata in u vaghjimu, questu - per l'inguernu. In questu casu, i caspi in u primu è u secondu anni di prupositu ùn sò micca solu di capacità. Pruning s'apica solu à i casi chì hè necessariu di eliminà brani sechi è dèbbuli. I rosati dissenu ùn pò micca esse eliminati, per via d'elli, in a maiò parte di i casi, i boni boni grandi frutti sò furmati.

Trimati l'arbuli cun un pruner afmu, è immediatamente tagliate e seculi cù u jardinu o un pittura oliu simplice. Se a branche hè troppu grossu, pudete taglià. Ùn si scurdate micca chì l'arbulu d'un giardinu rose hè spinoso, per quessa hè necessariu a processà in guanti è un fognettu pettu.

Quelli chì anu erettu dopu a poda deve esse ligeramente scurzati, chì abbandunate nantu à ogni di 5-7 ride. À questà 6 ghjucatori ghjucatori annu sò stati abbandunati per spugliati di rosati, è si sò pocu, puderete abbandunà parechji batti di dui anni.

Rejuvenecimiento di l'arbulu

Per rinunzà l'arbulu, hè sottumessu à a pruning totale, quasi à u principiu. Chistu porta à un creazione attivu di i ghjovani rizzi. Appliice sta tècnica è in u casu di danni severi à i vegetali ghjira. Sì i vucali sò malati da a ghjacciada, sò chjusi in terra, furmendu un casu di parechji rami antichi.

I vigneti vigneti sò cuminciati à tempurite l'aostu. À u listessu tempu, l'ammontu di fertilizzante orale è biulogicu hè cresciutu.

Inaugurale di rosoli di giardinu hè necessariu di ottene una fugliada abundante in l'annu dopu, ma dinò per fassi una bella corona è fortesi rimessi.

Riproduzione di un parcu rose

Plantate un parc risate cù riezze chì sò scurcizzati capunanzu, è ancu e razzi di cultivà. I pruduzzioni spunta in u primu mannatu, in u sughjettu prestitu. A preparazione principiatu in u vaghjimu è cunsiste à cuddà à una prufundità di a meza metru, appricatu una quantità maiò di fertilizzanti minerali è di cendizzioni.

Sè decide di pona in u castagnu, duvete esse chjappà nantu à i muntagni 25-30 cm sopra i pianti pittati per prutene u fruttu. Perchè a pianta hè megliu adopta, hè cunsigliata per attraversà i radici in una solu suluzione è mullein (1: 3), è ancu 1 tabella d'heteroauxin dissoluta deve esse spressa in a suluzione.

Hè megliu per fà plantà parche rosati per espansione, in i buchi spazii, in chì u sistema radicali sanu poverà bè.

U megliu postu per u sembra

Un locu ideale per a ripruduzzioni di i rosi parche hè spazi offrulatu è ventilatu. In l'ombra sia di l'arbureti di pianta sò simule solu contraindicati, perchè elli pudianu infettate cun e malatie è fugliale in l'invernu.

Ùn hè micca cunsigliatu per plantà vicinu à l'arburi, cum'è e so radiche ùn ponu micca esse umidità è nutrienti di a tarra. Spécialmente indeseziu hè u vicinatu cun bedini, fustellatrici, astene è ommi.