Ravanusa cù u meli di a tezza

Probabilmente, unu di i rimi remediesi più famusi è efficais per a tezza hè un ravane nativu cù u melu. Sta mischju hè un agente immunostimulante, antiinflamatori è antimicrubbià effittive, prumove a diluzione di sputus è si usa in u trattamentu di assai malatiei respiratorii - da tosura ordinale à bronchite aguda .

Ravanusa da una tezza

U rimedju più effittivu di a testa hè ravanella negra. Per via di u grande cuntenutu di l'olii essenziali cù propriéticas bactericidali, meritava e punichi di i medichi tradiziunali. Tanti ravane bianchi è verdi pò ancu esse usatu per fà a medicina in i modi deskritti più arriba, ma u rimedju hè più "bellu".

Per rinfuccariari u zuccaru di rachi di bronchi hè ricumandatu per esse aghjuntu à u latti. Per fà quessa:

  1. In un vetru di latti, dissolve dui cullizzioni di meli.
  2. Aggiuncate u ghjacciu di un racanizzu mediu.
  3. I medichi ricivi sò drunk durante u ghjornu per 5 rinvenuti.

Rice cù un ravane da una tezza

A ricetta più popisca:

  1. Ravi raviatu meditaratu solu era lavatu bè.
  2. Tagliate a cima è cede a parte di a pulpa.
  3. In a cavità resultante pozzu mette u melore, ùn rientrava à a fine è copre cun un cut up cum'è una tapa. Sall'altra u postu hè necessariu, cum'è quellu chì pate u ráditu allora u zuccu.
  4. U ravane hè stata abbandunatu à 12 ore, dopu chì u zuccaru resultanti hè sgettu cù u meli, è una nova parte di a meli hè aghjuntu à u ravanu.

Da un ravane sò generalmente 2-3 raje di zucchero. Pigliate a medicina tres volte di ghjornu, 1 spoonu prima di manghjà.

Ci hè ancu un metu più faciule, utilita in l'eventu chì ùn vogliu micca aspittatu 12 ore:

  1. Un gran ravane hè lavatu, pulito, frotta nantu à un rossu.
  2. Per via di u casgiu, squeeze u zuccaru da ellu.
  3. Allora u liquidu si miseranu cù dui cullizzioni di u meli.

U risultatu rimanda si pò cunsumà quandu a meli dissolvi.

Per qualchissia persone, a melila hè un alergenu forte. In questu casu, à preparalli una medicina, hè sustituitu da u zuccheru, ancu chì l'effittività di una tale strumenta hè quantità più bassa.

Una altra ricetta per a medicina di a tezza hè chì uni pochi redecchi mediani, cut in longhi fette o di tazza, sò spressi in un putu è versatu cù u melu. In questu casu, hè bisognu di insistiu, cum'è in a prima prescription, 12 ore. Ma mentri u radiche ùn ùn secca micca in l'aria, ùn deve micca bisognu di fà u zucchero è addivà ancu u meli, ma solu l'appiegazione di a mezora finita finu à ch'ella hè finita.