Capo - Fall 2016

Quandu a staghjoni cálima veni à fine, cumprà una cappella coscia è eleganti ghjè un primu funzione per ogni donna. A ricerca per un mudellu adattatu chì saria cù u tipu di figura, è i tendenzi cale, è e preferenze persunale ùn hè micca un fattu faciule. Per ùn perisce micca cù una scelta, vi tocca à sapè chì quaterni serà in moda in u vaghjimu 2016. Hè u tempu di acquistà cù e tendenzi di u podi per esempiu u tempu di vaghjimu assicuratu bè.

E mudelli di moda di vaghjime

Inambiguamente, a risposta à a quistione di quale stilò serà in moda in u vaghjimu di u 2016 ùn serà micca pussibule, forsi, da qualsiasi expertu di a industria di a moda, chì a natura demucratica di a moda muderna ampliate significativamente a pussibulità stylistice. In u vaghjimu di u 2016, i diseggiani pruposti di aduprà capiglii di moda, a larga di quale varia da i ghjinochji à i turchie. I mudelli in questu casu sò fatti di un tela cun una stampata propria di tela stampata, monochrome o dipinta in cume a basa. Abbigliamento di donna in l'estilu di militare - una linea separata, chì a moda di u vaghjimu di u 2016 hà marcatu rossu. Tali mudelli, sicuru, perdevanu parechji caratteristiche carattìstici, ma senza un collarate di dati, dui fille di buttoni è borse funziunarii funziunali ùn anu micca. In quantu à a siluetta, durata è culori, i diseggiani si permettenu à sperimentate.

Stà à a dumanda è mudelli chì s'assumiganu barbi. I tendenzi di a moda di u vaghjimu di u 2016 staggione nantu à stile di patchwork , è mudelli chì adornanu l'impronta animaliistica. Cumplementà l'imaghjini cù un mantellu, hè cusì faciule di vede trendy! Inoltre, stu stili si distingui per a so versatilità è di comodità.

I disinfettori sò ancu disposti à abbandunà i classici. A culminazione di siluella diretta è i culori fiammi segue in dumande. In ogni casu, i stylistichi pruposti di i mudelli classic in combinazione cù una fascia di meda longu è i scarpe masciali. Tali cumminzioni, carattarizati da simplicità, rigorocidamenti è minimalismu, parechje frescu. A fascia pò esse rimpiazzata da un sarafan classico, pantaloni o jeans diretti.

I picciutti chì vulianu enfaticà a so fragilità, vale a pena optà per un capeddu in u stilu di un granduri. Grazzi à l'elementu hiperbòlicu cum'è i sacchetti di pezzi, una cinta larga è un grande collu, u siluitu di u voluminu, contru à tutte e leie di a fisica, acquistenu even more feminità. In u vaghjimu di u 2016, i vistimenti di u sintone, chì sustenemu a tendenza oversize, serà pertinente. Un mistu riescitu, perchè in u tempu di vaghjimu hè impurtante ùn solu di vede in moda, ma ancu micca micca fugliale. In combinazione cù sneakers o sifoni, mudeli bagaglii sò in perfetta à u sportu chic stilu .

Fabrics and decor

I mudelli tradiziunali usati per fugliale e capelli sò là, tweed e drape. In a nova tempesta di u vaghjimu, sta tendenza sarà senza cambiu. In ogni modu, i diseggiani prupone interessanti esperimenti, cumminendu in un pruduttu diversi tipi di tessili cù diversi texturizati. Cusì, in u clima cálido, pudete cumpriru l'imaghjini d'un mantellu di lignu cù inseriti di drape, è i tardi di l'otturnu friddi pò venenu in mudellu tutte, cundutu da u mantellu è u materiali dubbiatu. Granni, se u fur furia cum'è decorazione.

Comu decoru, i diseggituri di novu usanu inseriti multi-colore chì pò rinviviscenu ancu u so capeddu negru più oscuru. Grazie à sta decisione, l'armata standard accerta una nova vita. In a tendenza hè ancu una stampata leopardo ligeramente sminticata, graffiti-dipinti stilmenti, è un mantellu senza collar.