Monasteru di San Neophyte la Recluse


L'isula di Cipru hè famosa è orgogliosa di i so monasteri . Eccu sò monumenti storichi è culturali, piazze di peregrinazione per parechji cristiani. Unu di i monasteri interessanti - u monasteru di San Neophyte la Recluse - ùn era micca custruutu cum'è a maiò parti di l'struttura: era urigginatu in una roccia.

A storia di u monasteru

Ricerca Neophyte hè cunsideratu a figura più famosa è respeta in u monaccu medievale di Cipru. Era discìpulu in u monasteru di San Giuvanni Crisòstomu à l'età di 18 anni, è più tardu divintò peregru è fundatu u monasteru in 1159. Inicialmente, hà stallatu in l'area di Paphos com ermitau è scunvia a so caverna è l'altare. Dopu à 11 anni, i discìpuli cuminciaru à vultà à ellu, diventonu più è più, in 1187 u primu munasteru apparsu. Neophyte hà scrittu u charter di u monasteru, è più tardi dicideru di tornà à un stilunatu solitu è ​​crea una nova cellula - a New Seon, ancu più di u cullettività.

A più significativa edizzioni di u monastru trasaltendu solu in u XV sèculu, ci eranu galerie in archi è un grande patiu. Duranti stu periodu, a chjesa era custruita, chì era chjamatu dopu à a Virgen Maria. In u monasteru hà cunservatu un giardinu pocu, secondu a legenda i primi arburi eranu pianificatu da u San Neophyte. In i posti di u monasteru, i celluli è di e galerie vi vede murales belli: qualchissimus sò assai culuriti, è qualchì - in un struitu cristianu rigordu.

Monastru oghje

U monasteru riceve i turisti è i peregrinu di tutte e mondu ogni ghjornu. Ma i ghjorni speciali in u monasteru di San Neophyte l'Impassiunatu sò cunziddi u 24 di jinnaru è u 28 settembre, quandu celebranu i ghjorni di a cummemorazione di u santu. Quelli ghjorni, i visitori pudete vedere i reliqui di San Neophyte u Riflissiu.

Ci sò assai celluli in u monasteru, decoratu cù porte incisione è un cofre in l'intrata per ognuna. In u giardinu sò stati nant'à i ghjorni, è in a cage viva in parechji zoni.

Cumu si avvicinassi u monasteru di San Neophyte u Riflissimu?

U monasteru hè situatu 10 km da u paesi di Pafossu , in un scogliu 412 metri d'altura nantu à u livellu di u mari. Da Pafossu , un mandatu per u trasportu regulare n ° 604 hè mandatu ghjornu à u ghjornu dopu u visitatu u monasteru, ferà duie scursioni: pudete visità a caverna chì Neophyte hà campatu è visità u monasteru funzanti.

Hè accessibile ancu cù u carru, u monasteru hè situatu vicinu à u paesi di Tala. In u invernu, i ghjirandulati à u monasteru si trovanu annantu da 9 ore à 4 ore. In l'estate - da 9:00 a 18:00, inoltre, da una ora à dui corsi legale. U prezzu di a visita hè simbuluvule: solu € 1. E cunsiderate, una biglietta vi dà u dirittu di entre u monasteru è di e caves superiore, ùn lascia micca.

Qualisima foto è filmulazione di filmu nantu à u territoriu di u cuncultu monastru hè statu pruibitu.