Preghjonu per pèrdite pisu

Turnemu in Diu sempre quandu avemu bisognu d'aiutu, in i situazioni più difficili, difficiuli è insupportazii. Sì tutti i vostri misure di perdita di pisu in forma di una dieta stretta è sportitu regularu portanu pocu effettu, chì forsi una pridma prima hè dettu forza, fede è pacienza. Di sicuru, senza a fede verita, i preghje ùn anu impotente - ma cun ellu si diventenu un modu di aiutu assai putente di l'aiutu.

Fugliale forte per a pèrdita di pesu: aiutà aiutà?

Ùn cume chì a preghjudiziu vi aiutavvi si avete da ghjornu in ghjornu per un peccatiu cum'è glutoniu. Hè l'alimentu corruzzo, abbastanza chì serve com'è u mutivu principalu per l'apparenza di l'excrementu pesu, è solu una restrizzioni stretta, u rejetu di i brosu mundani è i piacè aromatichi, vi aiuterà a verse. L'obesità hè una punizioni severi per un peccatu, cum'è glutonie è senza vencà u peccatu stessu, ùn averebbe micca scunfiggeru e so cunsiquenzi.

Ùn avete lettu u preghjunu per a perdita di pisu finu à fracassate i vostri appetite . Solu dopu avè rinunziatu e diliziu, dolce, farinatu è fatto, è venite à l'alimentazione simplice - cereali, verdura, frutti, pesce, pudete pricà è dumandate à Diu per aiutu.

Observe a cultura di nutrimentu. L'alimentazione ùn hè micca l'intrattenimentu, ma u suministru di energia à u corpu. Ùn manghja micca nantu à parte, ùn manghja micca più, ùn cose micca à l'addiction alimentariu. Prima di manghjà, vale a pena leghje una prichera, grazia à Diu per avè alimentatu, hè pussibule di mantene a forza in u vostru corpu.

Preghiera per perde u pesu prima di manghjà

Eppuru u pesu eccessivu, prima di ogni nutrimentu, sperene i vostri pinsamenti è recite una preghiera - qualchese di i seguenti:

***

L'ochji di tutti nantu à tè, Signore, fiducia, è ti daverete à manghjà in bè, intendate a to manu ghjosu, è eseguisce ogni animali di favuri.

***

U nostru Patre, quale hè in u celu! Sia santificatu u to nome, u to regnu hè a to ghjustizia, cum'è in u celu è a terra. Dacciate stu ghjornu u nostru pane; È pardunate i nostri debbuli, cum'è no perdundemu i nostri debbitori; è ùn porta micca in tentazione, ma liberate da u male. Amen

***

Inoltre, ti precu, O Signore, liberate da a ghjustu, a voluptuosità è cuncede in u mondu cun veneru spiritidu per riceve i vostri rigali generosivi, è da manghjalli, riceve u fugliale di e mio forza spirituali è corpusiale per serve, Signore, per i pani parechji parte di a mo vita in a Terra.

Prima hè permissibile di leghje una preghiera nantu à un pezzu di carta, ma ideale deve esse scrittu. Hè sopratuttu forti hè l'ultimu di e preghere listed in a nostra lista.

A preghiera più forti per a pirdenza

Ci hè preghje chì vi permettenu di evità a vostra mute particular. Cum'è sapete, tutti avianu i so propiu razze per a manghjà, è per ogni casu ci hè una pratica più efficace.

Sì avè un abituusa di manghjatu da a so depressione, l'accentu, i prublemi, è in un state depressu, sì constantemente manghjendu, cusì una tale seranu suitate à tè: "Signore Ghjesù Cristu, aiuta per capiscenu quandu sò veramente fame, è quandu vulete sordi anxiety alimentariu, furtificà a mo forza per ch'elli ponu trattà cù i mio sentimenti à a vostra gràzia. Amen " .

Se ùn avete micca u puderezzu, è dopu à pusà nantu à una dieta, digià dopu à parechji ghjorni, o ancu ose, ricusate à favore di un altru alimentu, sta preghjudiziu vi aiuterà: "Signore Ghjesù Cristu, aiuta per trattà u mio corpu in un templu è u so cumpagnie cù alimentanu chì ùn saranu micca superfluitu. Dàtè a forza per cumprà u me desideriu, è viaghju in felicità. Amen " .

Hè ricumandemu à leghje preghje micca solu per avà, ma in altri tempi di u ghjornu. Qualchidunu cunsigghiate di ringraziari a Dieu quellu di manghjà, mentri àutri dicenu di l'efficacezza di e preghere per pirdemu à pesu di notte. Truvate a to prichera, chì sarà a vostra alma, è leghje parechje volte oghje. In paralelamente cù u rejet di la gugliunità, questu aiutà aiutà liberatu di a vostra malatia.