Ioga di ioga per a perdita di pisu

Se si appartene à l'aderenti di a perdita di pesu "utile", chì ùn ci hè micca bisognu di esercite u corpu cù i mono-dieti corsi, nemereny e carichi è si rinsegna chì per a ridere di l'excarbu di pisu, trè ghjorni di fasting ùn sò micca, i exercici di yoga sò ideali per a vostra perdita di pisu. Parramu di i benefizii di u ioga per a perdita di pisci raziunali oghje.

U prucessu di perdita pisu

U ioga hè un anticu artu indianu, cumminendu micca solu l'eserciti, o megliu posa - asanas, ma ancu un sistema di curativi - Ayurveda, à u so propiu studiu filosoficu. Cusì, unu deve piglià a ioga, ùn solu com'è un modu di perditu di pisu, ma ancu com'è l'uppurtunità di distruggiate parechje malatie genetica è cronica, è di prevenzione sclusiva.

Ioga di ipertizzii per a perdita di pisu affettu, prima di tuttu, u to appetite . Avete avvisu qualchì avete cuminciatu à manghjà assai menu, è, à u stessu tempu, saturatu sanu. U vostru metabolismu hè normalizatu, u corpu ci includenu un prugramma di purificazione da a "basura" accumula, è dopu à parechji classi, sò assai freschezza chì ogni nutrimentu periculoso seranu riittesi da voi voluntariamente.

Difficultes

Eghjie di yoga ritegite micca una alta cardio carica, tutti l'esercitazioni sò realizati in una forma statice, o, in forma di complexi, induva un movimentu scorri in un altru. Malgradu questu, a cundenza ùn sperete più cà simplici, perch'ellu ùn domiciliu l'asanas specificu ùn hè micca cusì simplice.

Dacia

L'elementu più impurtante di eserciziu di yoga per a perdita di pisu di l'abdomen, o quantu hè, hè u respiraghjustu. In u io, hè pruibitu strettu di mantene a to breath mentre faci l'esercii. A respirazione deve esse lasciata, è quandu u so ritmu di respirazione hè interrotta, hè necessariu di firmà l'esercitu. Mantene a rack up until you can breathe evenly.

Hatha Yoga

L'esercitu più cumuni per a perdita di pesu hè hatha yoga. Cunsiderate un settore di esercizii da hatha yoga. In questu casu, ùn duvemu micca eserciti statiali, ma facenu un cumplicatu chì ogni muvimentu scorri à l'altru. Eserciti sò ideali per l'esercitazioni di u dumicinu, cum'è assai s'assumiganu à u despertu di un gattu.

  1. A pusizioni di partenza - assicuta nantu à a chjera, sìammu nantu à i nostri pierdiche, atticciate sottu à noi, i nostri mani sò relaxed nantu à i nostri genomi. Ci hè una manu vicinu à u liveddu di u pettu à a mudra, pusemu e mani darrere a nostra sponda è bassu i nostri petti à i nostri genigli. Staganu in l'attu di un zitellu.
  2. Pudemu gradualmente, facendu un spedizione è onda. E mani darrì di i tacchi, allacciati. Vultemu in u prisentaghju di u zitellu. Demuci voltu à dàchanu è si pusendu nantu à l'attu di u ghjattu. Faci una onda da l'coccicu in altizza, per difichjà a pratica di u zitellu.
  3. Ripitemu una volta l'arruinzamentu di a spine cu a transizione in una pose di un cat. Avemu firmatu in li nostri debbiti, l'coccicu si stende oghje, l'arme è i pedichi sò riminati. U spinu hè flat, a pose di a muntagna. Facemu un inghjudenu sapuri, fendu nantu à i dintorni, è trasiu in u ghjattu.
  4. Ripetemu trè volte un cat cù una distruzzioni in a pusizione seduta. Hands stretch forward, avemu fattu escezione di a coscia ghjustu, u ghjinochju hè chjucu 90 χ duru da u pavone, a riga di u lindumu hè enderezu. Pigliemu i nostri mani à u celu, cunnette i palmi di e mani à u pettu è à riproghjittà dinamicheghja a punta di u ghjornu è fà cuddà per i calcutti. Inoltre chì aghjunghjenu a perna ghjusta è tornanu à a criatura di crianza. Ripetemu à a perna ori.

Acchianate u cumplessu in u prisentaghju di u zitellu.

Regoli di Regoli

  1. Eserciti sò realizati nantu à una matt prima.
  2. Rispundimu solu cù u nostru nasu, è l'astacca deve esse bè fugliale.
  3. Tutti i exercici sò realizati nantu à un stomacu vacanti.
  4. Per principianti, lezioni ùn devenu micca più di 15 minuti.
  5. Dopu à e duranti i mesi, l'esercizii di rilassazione faciuli sò fatti