Gimnastica Ritmica di l'anni 80

Probabilmente, ùn ci hè micca una persona di quelli chì in l'anni 80 di l'ùltimu centu avianu già sughjutu u periodu slider, chì ùn sapia micca di a gimnastica rythmica. Per quellu chì lighjanu a frasa "gimnastica rythmica" cun un surrisu, vi spiegà in l'URSS l'aeròbicu chjamatu. Per una certa raggiuni, prima ùn hà micca vultatu à ricunnosce a parolla straniera per l'aerobicie è chjamà u cumplicamentu di l'eserciti per a musica, chì cuminciò à sviluppà in l'anni 80 - gimnastica rythmic. Ma a ghjinnastica ritmica acquistò spicialità pupulau in a URSS in u piriu da u 1984 à u 1990. Perchè 1984, di u 1984, cumplicati circà gymnastichi cuminciàvanu esse rializatu nantu à a televisione, è questi viaghjate forse più di tempu unu di u prublema trà l'audience di l'Unione. Ancu ancu l'amore più populari stu prugramma TV anu agutu cù u fattu chì i cumplicati di gimnastica rythmichi sò dimustrati da sporti è attori famusi.

Impareguisce nimu, chì era quì à a testa di prupaganda di una stile di vita sana. Allora, u libru in debutante di u prugramma cun un gruppu di gimnastica rythmicali hè stata liberata in u 1984, è guidatu da a so figura skater Natalia Linichuk. In 1985, eranu quattru scrini nantu à i pantani cù una manifestazione di exerciti di gimnastica rythmic. Da ghjinnaghju à marzu, l'audienceu era cuntentu cù a famosa ballerina Lilia Sabitova, di marzu à aprili, u cumuni di gimnastica rythmique hè stata guidata da Elena Bukreeva - Honored Master in Artistic Gymnastics. È u libru in più in u 1985, publicatu da lugliu à agostu hè statu guvernatu da Natalia Linichuk è d'Igor Bobrin. L'inusual cumuni di sta liberazione hè stata chì l'esercii eranu realizati micca solu in gimgiani, ma ancu in natura. Elena Bukreeva torna in u telecastru dedicatu à a versione soviètica di aerobics in 1986. E Igor Bobrin li piacia à travaglià in l'aire frescu cusì chì, da u principiu di u 1987, hà dimustratu un cumplicatu di gimnastica rythmique in natura à l'invernu. In u maghju 1987, u fruttu Igor Bobrin praticava a scrittura à Natalia Efremova. È in u 1988 anu un altru esame gymnastica rythmic résitique chì Svetlana Rozhnova hà purtatu à u mari. A classi sò stati cuntrullati in a costa di una di e stazioni di u Territoriu di Krasnodar. Da marzu à aprili 1989 a gimnastica ritmettiva hè stata da Svetlana Rozhnova, Lilia Sabitova, Natalia Efremova è Elena Bukreeva. Questa tema hè statu chjamatu "Appartamentu", l'idea principale era chì pudete fà aerobics in i salone, è in natura, è in vacances, è ancu in u vostru appartamentu. In maiu di u 1990, un prugramma fu difesu cù eterde aerobics, digià in u modu americanu, cù Oleg Knish è Svetlana Rozhnova cum'è u presentatori. È u principale impurtante di l'ultima affaire, libera in settembre di u 1990, era novu Oleg Knysh. Classi di gimnastica più ritmiggiivi nantu à a TV ùn anu trasmessu, solu da i 80 à 90 anni venenu à i screni di 12 complexe di aerobics. Hè difficili per dichjarà Ghjè accadutu, forsi incù u colapulinu di l'Unione, ùn anu micca vulutu restaurà l'antica retticula di emissione è ghjunghjenu per altri marcelli, è forse perchè u nome "gimnastica rythmic" era già rinunziendu i so pusizioni, à l'anni 80 anni u nostru paese era ancu ricunnisciutu da l'internaziunale u nome "aerobics" per esercitazioni tali.

Ma u sviluppu di l'aerobatti cù a partenza da u canali cintrali ùn era micca finita. I seminarii nantu à aerobbici funu riunioni è i sapienti stranieri l'accadenu. È à a fine di l'anni 1980 un squadra di aerobics sportiu hè statu creatu in l'URSS, chì hà rializatu bè in u primu championships d'Europa è u mondu. Oghje, parechji membri di l'squadra diventanu unu di i traineri è instructori più famosu è riescita in aerobics.