Vitedaccia frisina in foil

A festa (è quarchi nùsiru è ancu ghjorni di vittoria), vogliu cottu quarchi cosa sabbia, delicata è deliciosa, ma à u listessu tempu chì satisfà.

Una scelta bona per quelli chì si permettenu à manghja carne - viteddu (o ghjungu). Questa carne dispusiva hè assorbata da u corpu umanu, hè piacevule à u gustu è cuntene parechji sustanzi utili.

Furmagliati di viteddu in una lametta cù un pezzu maiò hè un pianu maravigghiusu per u menzu di l'annu (è per altri occasioni), soprattuttu s'elli veneranu à a casa.

In u mercatu agghicammi carni friddi (micca cungiutu) - una spinga grossa o finita o filet - queste parti di a carcassa hè più adattatu per fugliale. A vitedda hè un culore più liggeru cà a vigna. In ghjovanu bè, i capas di grassu è di a film anu un livellu chjucu è micca giallu.

Prima di a so carne hè megliu di marinate - sarà più succulente, in più, u marinatu aghjunghjera un sabore extra à a carri. Semu devi esse nutatu chì u gustu di a bona u bè carne hè interessanti in u stessu, per quessa, ùn hè micca necessariu di fà chì u marinatu hè aggressivu ancu. E Marinade pò esse assai diffirenti: basatu nantu à u vinu, a cerveza, u latte à u latte, u zucchero è l'aceti naturali, è ancu parechji salsi (per esempiu, soia). L'scelta di marina hè una materia di preferenza indipindenti. In a nostra ricetta, l'addevu serà chjucu è, à u stessu tempu, forte è piccante.

A ricetta pè viteddu biancu in foil

Ingredients:

Preparazione

Allu è pezzu russu machu. Tagliate u kiwi finamente. Aggiate u ghjacciu di calce, vinu è spices. A carni deve esse marinatu durante almenu 2 ore (è preferibule 4-8).

A carni marinatu hè asciucatu è seccu cù un napkin. Appricamu assai di grassu à fettuccine (per voi chì a carne ùn manca) è cumprà u paese in 3-4 capasti di foil. Agghiunciu in u fornu à una temperatura di circa 200 gradi C durante almenu 2 ore (u depende di a carne è di a dimensione di u pezzu), falla fretu. Accogliu u viteddu fette tagliatelle di carne di viteddu. Pudete sirvià cù quasi ogni guarnitu, insalati vegetali, frutti. A stu platu diliziosu pudete serve quasi ogni vino (preferibile rosatu o rosatu) o una birra artifice .

Aghjustimente a nostra ricetta di vacanze, pudemu avè cunsigliatu per vena di viteddu cù prugna - ùn serà micca menu sapienti è sodisfaenti.