Vestiti Arabi

U roba à u arabu hè distintiu di e roba europea per a so vicinanza. Ma ogni casu, ogni ghjornu più di più di e zitelli per i scontri suciali anu elegutu vistiti Arabi. Dopu tuttu, ponu enfasi di a feminità è di rienghi à l'imaghjera.

Vestitori di notte di moda in stilu arabu

Una funzione distintiva di tali vestiti hè:

A maiò spessu, vestiti di sera in u stilu arabu sò assai modesti è chjusi. Ancu se qualchi parte di u corpu sò nudi, per esempiu, armali è cù u colpu, sò stati ammustrati cù una varietà di ghjuvedi. O, nantu à sti loca, sò appiicati l'ornamenti di Henna.

Questi vestiti tradiziunale anu una longu à u pianu, ma ùn sò micca spèienti finu à u mità di l'ova è una versione più corta. Too short dress in ragazza alti in arabu chjappà cun pantalon. Sta stampa hè assai rilevanti per questu annu è induve appellu appellu à parechji donne di a moda. In particulare, se cumplementà cumu complemente cù accessori in u listessu sticule.

Parechji nantes puderanu apprezzà i vestiti di cunte in u stilu arabu. Tali mudelli sò spessu fatti di lacci è si trovani incredibbilamenti bella, misteriosa è, à u stessu tempu, innocent.

Scema di culori per vestiti orientali

A pudori di l'indimuniata hè cumpensata da a ricchezza di u materiale è a ricchezza di u culore. Molti biddiesu orientali ùn anu micca vistutu nìvule per un pezzu tantu, ma prefessu i culori cuscienti. Pò esse culori russetti, gialli, blu, alti, foglia o fucsia. Pò esse ancu micca esse micca monofonii, ma dinò addisignati cù ornamentu fiurali, stampa o un patronu tipicu per l'Est. U vestitu è ​​u materiale sò dinò dipenditu cù una decorazione caru, diversi ornamenti.