U vestitu nettu

Una zitella in un vestitu nìtelu hè assuciatu à l'eleganza è chic. U nìuru ùn hè micca solu un culore universale chì si cungla bè cù l'altri culori è i so sfumature, ma un clàssicu chì stabilisce un stile chì si trova u tempu è u spaziu. In a storia di a moda, ùn ci hè micca una tempesta in quale un vestitu tutale hè cunsideratu un subjecte rillevante di u vestitariu è per quessa, se a donna hà bisognu di un suntuusu chì serà appruvatu in ogni eventuali - da una sira à a cumpagnia à a bola di graduazione, sicuru, a scelta deve chjappà nantu à vestitu nìuru.

U so vestitu nìuru

Un vestitu nìuru in u pavimentu hè real per una occasione solenni è micca mai. Hè visually aumenta u crescitu, in particulare, se a fascia hè stretta è cose a calzini di i scarpi. Stu vestu pò avè un bascu di un tatu nìvuru giallu o traslutivu, chì saldarà a bellezza di i malati è facenu l'aparicio di a cintura più elegante.

Longi vestiti neri ùn sò micca sempre adattati per i ghjovani, cum'è una manifestazioni eccezziunale di l'eleganza, mentri i giovani avè bisognu d'esse di gravità eccessiva, chì questu ghjè sempre u culore negru.

Un scruce profondamente in u spinu o un corseti brillanti hà dettu u mudellu è aghjunghje varietà.

U so vestitu nettu da u collu

Un vestitu nìuru cù un colu biancu ùn hè micca una bona opcione per un avvenimentu solenni per a so simplicità, ma hè stata perfetta à l'intrattenimentu corporate. Se u collu hè fattu di lace, allura a creazione d'un stile antica è assicurata: serà supplementatu cù i scarpi cù un battellu nantu à un talu mediu cù un puntu culottu.

Stu vestu eccu stilu è deve ghjustu nantu à i ghjinochje è ideale anu una forma trapeciali o un lapis. Inutili, l'imaghjina sarà micca rigioni stretta. Certu, u collu hè l'unicu appruvamentu di un vestitu, cusì tutti i buttoni di accessu devindicà à u minimalismu: ùn avete micca forma trasparente è brilla.

U vestitu nettu cun una fabulosa falda

Un vestitu funu negru hè una opzione per una principessa. A fascia pò esse longa o curta - dependa di quale locu u vestitu hè purtatu. Una magica e bella glamurosa sarà sustinutu da una fetta sabbia furtunata cù un corseti brillanti è i sapori massivi cun una pianta, ma una stampa sua è romantica precisa una furtiva longa chì pò esse à l'aneddu (micca a scelta megliu, cum'è incunificata è antinaturale) o in un tulu da un tululu.

U vistutu nettu cù fiori

U culore nìvuru di u vestitivu permette di aduprà una diversità di decoru, cumpresa una stampata fiore fiurali. A so tecnica di designu deve esse usata da quelli chì vulianu dilurarià i classici cù tendenzi muderni, perchè oghji i fiori sò inturniati è chjuchi, grande è chjuchi sò quant'è per sempre.

Una suluzione interessanti serà l'utilizazione di culore di cordone chì formanu a manica: hè un mudellu asimmetricu nantu à u cinturione chì, in una parte, hè una manica longa di lace, è da l'altra, a so assicuta assuluta.

Casu di vestiti in u culore nìuru

Casu nù vestutu tutale - a rappredurezione di non solu l'eleganza, ma ancu a sexualità. Pò esse fatta da un spaziu densu è hà da esse una dicurazione solu di un cutdu in forma di bagnu nantu à a spalle, è ponu unduciate un teddu densu è traslutru, cun linui è senza.

A larghezza di questu vestitu ùn hè micca falatu sottu u ghjinochju, è quarchi vota a fiorta hè adornada cun una falda.

Vestiti coctel negri

Vestiti di cunti sò assai diversi, ma a maiuranza sò cunfinitei mediechi o curti, una abbundanza di decoru è l'assenza di manichi. Spessu, questi vistiti anu un corsetto è una fabulosa falda multiplata. Sunnu sparosciuti à l'stile di i scarpi: l'sola cundizione hè sbagliata di mette nantu à u piu.

A fascia di un vestiti cocktail ùn pò micca esse a stessa durata: per esempiu, un mini front è un maxi back. U trenu aghjunghje una maghjina di chic, ma ùn permettenu micca di sienti còmpiu cun u muvimentu frequentu.