Cumu fà un figliolu scopra?

Tutti sanu chì i zitelli sò a continuazione di i so genitori. Hè per quessa chì l'espressioni "tutte in mamma / padre" sò intesu spessu. Ma questu, assai prubabilevuli, si riferisce à a natura o qualcuna qualità individuali, funziunalità, ma micca studii. Per quessa, se i genitori in un tempu eranu boni studienti boni è eranu un esempiu per i so cumpagni, questu ùn vole micca chì u zitellu sera u listessu.

Cumu fà facci?

Oghje, i genitori facenu sempri a dumanda: "Cumu fà un sapè?" In u stessu tempu si andonu in parechji risorse: prumesse una cosa per un bonu studiu, paganu soldi per altimitru, ecc. Ma questu ùn hè micca sempre un regellu pusitivu. A menudo, l'interesse sparisci immediatamenti cù l'avè ottinutu.

Hè per quessa chì avete bisognu à seguità i seguenti suggerimenti chì aiutanu à fà u zitellu aprendu bè:

  1. Analise l' abilità di u vostru zitellu. Ogni noi hè individuu è quasi mai repetite. E, cum'è sapete, i priorità è i talentu sò furmati in a zitiddina, età preescola. Dunque, hè u travagliu direttu di tutti i genitori di ricetta è ricunnoscia in u dirittu. In quessi casi, i teste sò ideali per determinà e capacità individuali. Hè ricurdatu chì u futuru di u prugrambolariu hè difficiule di furzà à scrive poesia, è u musicista tocca, per esempiu, in u football. Hè per quessa, sicondu i genitori puderanu stabilisce l'abilità unica di u so ziteddu, u successu in u prucessu d'aprenu dependerà.
  2. U cuntrollu deve esse moderatu. Ùn importa micca quantu i genitori pratiche prupone, ùn devenu micca cuntrullatu tutte a situazione. À u listessu tempu, ùn hè micca necessariu di ogni cosa per passà solu u daretu à u zitellu. Per quessa, hè necessariu di furnisce u zitellu in tempore, cuntrollà cù ellu assignalli ogni sera. Questu solu vi mostrarà u vostru care è amore, postu chì ellu stessu serà interessatu à amparà megliu.
  3. Formate l'interessu di u zitellu à sapè tuttu ciò chì viugnassi. Dopu à u mumentu chì u zitellu hà cuminciatu à parlà, i genitori ùn anu intesu micca centu di i più diversi, e quarchi ridicule, di i zitelli. Hè da questu tempu è principia a furmazione di un interessu à imparà una cosa nova, apprendu. Parechji parenti si ricordanu cumu si furonu u zitellu à amparà à leghje, mentri dicenu chì ellu hà diventatu più indipindenti è ùn esse micca più bisognu di dumandà à l'anziani per questu.
  4. In u prucessu d'apriliu basanu nantu à u vostru propiu esempiu. I paisani sò sempre cunsigliu di tutti l'eventi, lighjendi, magazines. Se u mo poni ogni notte in l'urdinatore, è a mo mamma ti vede u televete in u stessu tempu, l'intaressu di i travaglii di u zitellu sparghjera appena, perchè ellu a percive cum'è qualcosa di punizioni.

E sese esse necessariu forze?

Piuttostu spessu, i genitori pudemu sente a question: "Cci hè necessariu necessaria per forza di un zitellu à studienti à tutti?". Ùn ci hè una risposta senza ambiguu à questu.

Certi psiculoghi dicenu chì iperpi , u cuntrolu eccessivu è a pressione constantu à u zitellu solu interferiscenu cù a furmazione di l'individuu. U zitellu ùn puderà micca fà una decisione indipindente è esce ghjustizia da i genitori. Inoltre, per qualsiasi iniziativa di u discorsu pò esse micca.

Altra opzione per risponde à a quistione di vò à forze un zitellu per studia, serà una affirmative "Sì". Per via di a so psique immature, i zitelli ùn pò micca impone de manera autònoma di e so priurità di vita è determinate ciò chì hè impurtante per elli è di ciò chì ùn hè micca. Hè per quessa avianu un monitoriu cuntinuu.

Cusì, sia fatta o no di fà un zitellu apprendre, i genitori in reguli di decisione nantu à a so propria. Parechji sò solu accettanu i so sbagli cù l'iniziu di admission à l'università è dispendia chì ùn avè micca datu i figlioli più tempo.