Cumu puderà bevi a l'acqua bè da u ghjornu è ciò chì l'acqua di bevi?

E persone di i ghjinirazioni di precedente ùn puderebbenu sognu nantu à una varietà di bevi. Ma, alas, di a quantità chì a fabricazioni offeranu, solu uni pochi prudutti sò di qualità alta è avè un effetti benèficu nantu à a salute. In quessi situ, l'aderenti di un stile di salute amparanu l'infurmazioni nantu à cumu di vìviri l'acqua d'accetta è ùn fate micca malatu.

Quale tipu d'acqua hè megliu beie?

Stu prublema hè assai impurtante, perchè l'acqua di bassa qualità, cù una gran quantità di ferru, infettatu cù patogeni intestinali pò causà malatie seriche. Quandu discurrate ciò chì l'acqua di bevi, l'attinzioni hè attentata à a fonte da a quale hè stata presa. Quite uni pochi casi, quandu a chjave di primavera, à quale un gran nùmmuru di persone vènenu cù tara, latte, buttigli - hè a causa di l'infezzione massiva. Ancu l'acqua veni da una fonte subterranea, passendu i filtri naturali (arena, pebbles), pò cuntene microorganismi patogeni.

L'acqua di ciuri ùn hè ancu micca una opzione per piacè. In u prublema di vapeur, hè priva di l'ossigenu. Hè difendiziu per aduprà l'acqua di tezzu senza trattamentu. Se hè riidu, u sistema di u so trattamentu deve esse sustituitu (in parechni regioni di u paese hè cusì), in u corsu di u tempu, hè pussibule "acquistà" pietre à i rizzi o "cullò" l'E. Coli. Chì ci hè mancatu? Acqua di mare? Ma hè micca tutte di cunsumazione. Chì hè a suluzione?

E persone chì anu usatu sistemi di filtrazione di miniatura sò longu decisu a dumanda di cume bevande l'acqua chì venite à e case à i sistemi di l'acqua. I filtri di qualità multitemiaria purificate à purificà l'acqua da bacteria preciosa è di ingrosses densi, è arricchendu cù minerali utili. Tutti ùn anu l'oppurtunità di acquistà i filtri caru, hè megliu di purtà una casa di acqua minerale. Se ùn pudete micca bevi carbonate, pudete cumprà senza gasi o rinfriscà parechje ghjorni u tapa da l'buttiglia.

Quantu d'aghjunghjeu aghju bisognu per ghjornu?

U corpu umanu hè u 80% d'acqua, è di ghjornu ne necessite un ricontazione di e so riserve. A norma hè a preghjudizie di u liquidu in a quantità di 2-2,5 litri. Ma si avete messu in corpu di sustanzi, poisoni è toxini preghjudizii, a dumanda di H2O pò fà spuntà, perchè a quistione di quantu d'acquistà l'acqua per ghjornu hè contruversa. U corpu "comprise" miccanismi protettivi, pruvatu à spiegà l'articuli è i prudutti di a decadenza. Questu hè questu quandu si cunsumanu cun acìtu cuncintrattu o saline o avvelenamentu d'alcohol .

Cumu puderà bevi a l'acqua in u ghjornu?

Ci sò assai prudenzi di liquidi è quandu vulianu, è sò assai surprised quandu anu capitu ch'elli avianu bisognu d'acqua. Se vi vìdinu alcune unipochi di l'acqua cù u ghjacciu, u corpu perde una gran quantitata d'energia per caliu, prima chì flussi à traversu i membranze cellulà à u sangue, è u stomacu hè stesu da stenderu per assorbe una gran quantità di liquidu. U sistema cardiovascular ùn "ùn piace" such habiti. U liquidu devi esse ebri in piccule sips in una cantina di 1 cup durante u ghjornu appruntà ogni 2 ore.

Hè bisognu di bevi'a l'acqua di a matina nantu à un stomacu vacanti?

À l'ora di a matina dopu avè despertu, u corpu hà duppi uri, per piglià l'organi internu "svegliu" è cumincià à travaglià attivamente. À a notte "parched" a parti malati di u corpu, restaurate l'attività di u sistema nervu cintrali, rinfriscà u corpu di sustanzi sustanziali. U tractu digestivu di questa ora era inattivu (cù un stomacu vacanti), perchè a quistione di si unu puderebisce acqua nantu à un stomacu vacante hè sempre una risposta affirmativa. U liquidu ùn crea micca una carica longa in u stomacu, ma cumporta u "motoru" di a digestioni.

Puderaghju sopra l'acqua à a notte?

Se vulete bevede prima di vultà in dorma, in seguita un pocu siccati di l'umidità di salvezza solu per ssa suttura a sete. Dunque, dumandendu sì, pudetebbite beie l'acqua à a notte - assicuratemente innecessariu, ma cù una gran quantitatizza d'acqua drunk in morning, pò esse una lipida è maladuria. U corpu, invece di avè un restu, passa u liquidu in u sistema di scorrettu. Una persona dopu à 2-3 ore di stupidu di dorme sùbitu si spende cun forti disprezzii di vultà à i bagnu. Ùn ci hè nunda di bonu in questu.

Pò esse aduprà acqua dopu una manghjà?

Dopu un manghjatu in u stomacu, i prucessi di digestioni sò attivati. Per i sfarenti tipi di alimentariu, u zuccaru in seccu in u stomacu, in quale l'acidu o l'alkali prevalunu. Hè impurtante, è quantu tipi di alimentariu si metti in u saccu stomacu, è s'ellu si a cumminazzioni hà successu, è nantu à a quantità di "liquidu stranicu". Ci hè parechje limitazione quantu secondu un manghjà pudarete tene acqua. Nutricionisti recommandé alimentate 40 min-1 ora dopu à manghjà, quandu u prucessu di digestioni hè digià principiatu.

Quantu hà bè da esse acquistatu acqua prima di manghjà?

A risposta à a quistione di quandu di vìviri l'acqua prima di pranziari hè abbastanti ovvete, se a sezione avete stata leggi cura. Sì una persona veramente voli l'acqua, ùn limitate micca à questu gari, ma u fluidu hà bisognu à esse stati d'abbandunà u stomacu è esse acquistatu da u corpu. Chì succède si troppu manciate passa à u corpu chinu d'acqua? U prucessu di a digestioni hè assai impeditu. Ci hè digestionatu pocu è alimentariu, è acqua. U ghjocu agrume hè cumulate cù u cuntenutu di u liquid, è l'alimentu hè split lentamente. Per quessa, averete bisognu per 40 minuti-1 ora prima di manghjà.

Hè pettine per vìviri assai acqua?

Cù curiusione lettori interessate à ciò chì succede se vi voi assai acqua? Cù riigni salutati è l'organi di sistema excretoriu, nunda di terribbili sarà micca. L'acqua abbanduneghja naturali di u corpu. Ma se vi manca assai fluidi ogni ghjornu, i vostri organi internu anu spirimendu una cundutta alta. U stomacu hè stesu, i rinu hè bisognu di purtà una gran quantitata d'acqua. A parti di sustanzi essenzali hè lavata da u corpu: calcium, potassium, magnesium, perchè tuttu hè bellu in moderazione.