Otitis in u zitellu

A inflamazioni di ucechjaru hè una di e malatiei cumuni in i zitelli, è a maiò parte di otitis hè ancu in i zitelli, chì hè, à l'età più antica. L'esplicazione per questa hè a stessa: passaggi internu è particeddi, in particulari u tubu Eustachian, ùn sò micca state cun formate per un zitellu finu à un annu, perchè i microbicchi da a nasofarinesi facilmente penetrannu in l'ucetu mediu, è ancu u liquidu: l'acqua, u lattu, è a mestura.

Se u zitellu hà un friddu, un nasu di rinfrescante, una garganta di sera, mentre a natari in i so gricchi, l'acqua hè stata o avete imprechciamente pulite l'ore à u canali - tuttu ciò chì pò causà otitis in u zitellu.

Cumu ricanusà l'otitis in i zitelli?

A inflamazioni di l'arechjera sò generalmente bè manifestamenti vivamente:

  1. Pò esse una tempura chì righjunghje à 39-40 gradi da a notte, mentri u zitellu finisci, cambia a testa.
  2. Chjesa pò aghjunghje l'ochju à u so dulce, perchè u zitellu, solu attaccatu à u pettu o l'asciugammu, tira spuntalli arrustisce, si distende, mossi a so testa è chianci.
  3. Probabbilmente, u zitellu senti u dulore quandu tocca à l'arechja, à u cartilagine, chì si trova à l'intrada à l'auricula.
  4. Succe chì i genitori ùn pò capiscenu micca di un pezzu ciò chì passa cù u zitellu, è poi scopre da l'orbu un "trickle", generalmente in a matina dopu à despertarà. L'otitis purulenta in i zitelli hè spessu aperta à a notte, in seguita nantu à l'arechja, a carru di u zitellu, ma u pillow pò esse truvatu tracci di pus.

Tutti issi signii d'otitis in u zitellu sò difficiuli di vista, ma ancu si trovanu una forma quandu ùn ci hè micca una altazione da l'ore (otitis catarrale), è altri sintomi sò pocu espressi. A volte, u zitellu pò manifestà anghjulu di intestinali è vomiting.

Trattamentu di otitis in un lactante

In micca casu pudete trattà otitis in u zitellu stessu. Trattamentu incorrecte riscattò u zitellu cù una massa di cumplicità serosa, cumpresa a sourzza è a transizione di infezzjoni à i membrani di u cervu, danni à u musculu di u corpu, pulmoni è altre organi. Terapu di a malatia ci anu da tratta da un duttore ENT, è ùn prudenu di fà senza antibiotici. Da u parte di a mo mamma, a so cumpagnia hè di pruvà à facilità a crescita di u babbu è accelera a so recuperazione cù e misure:

  1. Per riduce l'ucetu in u lamentu pò esse cun l'aiutu di u caldu secu. Cumu compressu, un pappu grande di lana di cuttuni, anu aghjustatu in un cappidduzzu nantu à un ochju di vista, hè adattatu.
  2. Un compressu rinforzu fattu di vodka si face si u zitellu ùn hè micca tenuta. In ghjiru à l'ore, fate a gasa umita cù vodka cálida, cuzza l'ore cù a lana di cuttuni è si mette nantu à a cappella. Ùn avete bisognu di guardà una cumpressa per più di 3 ore.
  3. Di i rimedii tradiziunali, pudete cunsiglià per fassi una lampa di geranium in u so arechju (susciteghja u dolore è ciappa), giarella, imbottita di zucchero d'aloe frescu, lana di cuttuni è melità.

In questu, l'iniziativa parenti "duverà accade. Ùn ci hè micca pienghje micca in l'ore, senza cingulari di mèdulu, ùn pò esse enterrittu, hè periculoso! Quelli preschiosi chì u duttore prutrarà (a dosa è a freccia di applicazione si avarete infurmatu da ellu), a vostra tarea hè di digià indiatu in. Fate cusì:

  1. Quessi ci sò cali, calene in l'acqua o mantene in manu.
  2. Pundu u zitellu annantu à u so latu, pigliate l'auricula cù i so dite è tira cù nant'à u colpu à maximizà l'apertura di u passaghju.
  3. Pulsà a pietta (sicondu u nùmeru di presecifoli), fate un pezzu di piuperu in u so arechju.

Se l'odeu si flutterna, pulite currettamente da azione, ma solu da l'esternu, senza scoglii duranti l'auricula. À tempurà è u dulore severu, dà à u zitellu un anestèsimu (Nurofen in syrup, una cannila).

L'otitis hà a pruprietà di transposà à una forma rimettante, l'infizzione pò "camellu" vicinu à a bocca di l'ombra di l'ombra, à a bocca è a bocca di a garganta, causendu sinusitis maxilari , laringitis è l'altri malatii, facendu à u zitellu un visitante regular à un meditore ENT. Hè per quessa, hè sempre bè chì guariscenu a inflamazioni, ùn currigu micca sintomi friddi - hè megliu esse sicura ch'è d'"ricumpinserà" a foglia cù otitis media crònica.