Signs u 22 di dicembre

Sicondu a tradizione folklantica in u piriu da u 21 di dicembre à u 24 di dicembre, i slaves alti anu celebrated the New Year, hà tenutu tanti riti in onore di u nascita di u novu Sun è Kolyada.

Hè stata dichjarata chì u 22 di dicembre hè a longa notte di l'annu. Dopu à quessa, a durazione di u ghjornu di u lume cresce pocu è a notte - hè ridutta. In u pòpulu era 22 di dicembre era cunsideratu cumencia di l'invernu. Ci eranu signali u 22 di dicembre, u ghjornu di u solstiziu invernu, chì era pussibule di pridicà u futuru.

Signori di u populu in u 22 di dicembre

In i vechji ghjorni stu ghjornu era assuciatu cù dies pagi è sacrificiu. Hè stata riaccetta di offre rigali a divinità, di custruisce una fogera rituali cù u bulu d'altru. Prima chì a fogera hè stata fatta, i signori speziale è i simboli sò stati stampati in le logò ligati cù l'iniziu di un novu periodu di nascita. I razzii di l'arburi viventi sò sposti cun zitelli dolce, è i rami sò stati ammulati cù i prudutti di u pani. A so persona aghjunti i Diu è dumandà una bona vittura l'annu dopu.

Signs u 22 di dicembre, u ghjornu di l'equinoccu, sò principalmente associati cù l'agricultura:

Duranti a notte più longa, unu pudaria crede è entru in pratichi spirituali, fate scrive, meditate è amparà magia. Hè stata permessa di divulge a furtuna , amore, salute, finanziamentu benessiri, ma era pruibitu per sguassà l'espurtazione è l'ochju.

U ghjornu di u solstiziu ùn puderete micca offensione per esse triste, ghjurà. In queste ghjornu, per contru, avete bisognu di carica energia positiva. Un altru signu per u 22 di dicembre: e donne chì ùn anu micca avutu bisognu di abbandunà a casa senza avè bisognu. Hè stata creu chì, si trovani stu ghjornu cù i malati è ferulati, ghjè dolci per a salute di u nascuto.