Istanbul Shopping

In Turchia, Istambul hè a principale shopping, produzione è centru culturali, cusì e donne di a moda, preparanu per un viaghju à questu paese, devenu marcà in u so itinerariu sta bella e interessante cità. Quì, cum'è in altrò, ci sò reguli di sceglie e venditi, centri cummerciale è i mercati, induve cumprate cumprà prudutti. Eppuru, ci hè sempre u risicu di cumprà un pruduttu u prucessu unauthenticu: certi turchi "ricchi" si puderanu vende à i belli chì ùn anu cunghjunsenu per un prezzu altru di falsu. Sfortunatamente, a probabilità di avè arristatu in stu scherzu hè in tutte e cità, è Istanbul ùn hè esvisione, è per quessa, prima di andà à aghjurnà u vestitariu, necessariu di sapè da induve hè megliu fà cumprà.

I shopping solu: induve megliu esse solu?

Per fà i megliu shopping in Istambul, avete bisognu di passà, sicuru, à centri cummerciale, chì in questa cità sò enormi. I più famusi sò i seguenti:

  1. Kanyon. Stu centru cummerciale hè a fede di a mudernità, è questu, in u primu locu, nni rici l'architettura originale. Ci hè 4 nivelli, induve i fashionisti trovanu i cose di parechji brandie famosi. L'assortiment in 160 butteghe è varieghja: da issi vistimenti è finisci cù piamia. U centru cummerciale si trova in u spaziu Levent, è in più di i buttoni, ci hè un cinema, cafeti è ristorante induve pudete rilassate trà e shopping.
  2. Akmerkez. Questu centro cumerciale hè unu di i più apprezzati in a parte europea di a cità - u quartier Etiler. Quì, e donne di moda trova 250 butterie, in quale u presentatori di i prudutti di i fabricatori è di i disinfettori europei è turchi. Hè situatu à l'area Besiktas vicinu Maslak e Levent.
  3. İstinye Park. U parcu stessu si trova 300 butterie, cumpresa l'Armani, Chanel, Dolce & Gabbana, Prada, Dior, Hugo Boss, Celine, Gucci, Fendi, Louis Vuitton, Boyner, Max Mara, Zara, Vakko, Mango, Debenhams, Sephora è ecc. Questa hè un postu d'uttene postu per sceglie u gardu di u prezzu è di alta calidad di u tipu europeu.
  4. Cevahir. Unu di i centri shopping mundiali, Jawahir hè apertu per ognunu, è offre procurezi di venditori un passaghju à l'vastu territoriu è sceglie i prudutti necessarisi: sò 6 piani è 350 stile, cumpresi famosi è famusi. Eccu i prudutti di Zara, Dorothy Perkins, Jack & Jones, Evans, Peacakes, Vero Moda, Top Man, Topshop, Benetton, Miss Selfridge, Mothercare, River Island, Massimo Dutti, Etam-123, La Senza, Esprit, BSB, Dockers, Adidas. , Kappa di Levi, Lee Wrangler, Reebok, Fornarina, Best Mountain, Lotto, Converse, Guiseppo, Guess World, Bata, Nine West è altri.

Moderno Istanbul: shopping in l'area di Laleli

Questa zona in Istanbul hè famosa per u so mercatu grandi. Quì pudete cumprà una varietà di e cose, ma hè megliu ùn vene per cumprà e cose di marche famosi, perchè ci hè una grandi possibbiltà di cumprà un falsu. Cosa ponu esse evitata si hè cunnisciutu di cunnosce a diferenza tra l'origine. In altri casu, stu mercatu pò esse usatu per a compra d'autri cose cù motivi naziunale.

Shopping Festival in Istanbul 2013

U festivale di shopping in Istanbul hè stata aduprata da u 2011: in questa ora i centri shopping s'annuliscenu 24 ore. I visitori à a festa pò fà negozià è visti diversi spettaculi di divertimentu: hè cunsigliate micca di piglià grandi sume di soldi cun voi, postu chì parechji cazzu in u territoriu. Questu anni u festival diventerà da u 9 à u 29 di lugliu.

In ricerca di pelle è articuli di u pelle

U distrittu di Zeytinburtu hè famosa per u fattu chì ci sò assai ver di vendita di i pelle è di pelle. Parechje ziteddi chì anu visitatu, noteu in particulari Derimod è Punto, induve i prezzi sò più altu ch'è in altri magazzini, ma cù questu ci ponu truvà mudelli interessanti.

In ogni casu, andendu in Istanbul solu per i shopping per i prudutti di u pelle è di i pelle, pudete visità e vendita: pò truvà assai cose interessanti.

Tour in Istanbul

In particulare per quelli chì ùn vulianu micca visitate tanti attrizzatori è cercanu una certa categuria di merchenzie, pudete richà una visita. A guidanza aiutà à truvà e cose necessarisu più veloce di ciò chì pudete fà.