Comu frarà una pezza sana in una padedda?

Oghje, parleremu di l'intricacies di u puddastru di coccia è di l'addevu in un panellu è offre l'addevu di marinade per ogni tipu d'uccellu. Cù a frittu, a carne tende, succosa cun una crustra cruciea cose.

Comu esse dilicatu di fritteriarà a còscula di polletta in un pannu cu una crosta?

Ingredients:

Preparazione

Curnuti sò spessu una capa impurtante fatty. È se preferite micca manghjà micca un alimentu grassu, allura u grassu in questu casu hè megliu di cutà. Poi arricchisce u pruduttu cù un pezzu di chjuccaccia negru, asciucatu è a grana salata à u gustu, trasfurmà a cura di l'ingredienti secche à a carne è si allora à quattucchi minuti à i cundimi camere.

Duranti stu tempu, struisce u zucchinu di u limonu, mischjà cù u melu, a salsa di soia, è aghjunghje l'aghjunghje purificatu è spremuto di l'agliu à a mistura. Trascendereghja a massa picca in u vasu cù u puddastru, cunzezza bè cù un pezzu chì u marinatu hè divisu nantu à a carne, è abbandunate l'uccelli à marinaru per altri ora.

A padedda cù un bagnu spessu calduciu bè cù un oliu di ghiaccium raffinatu è mette in u so prisuttu promarinovannia in a pelle cù a pelle, chì hà siccà l'assecenu da i restos di l'umidità cù un napkin. Frittu l'acellu in un calori caldu chì acquistenu un corpu in bocca in una banda, è dopu, utilizendu a spatula, cambia nantu à l'altru è a purtate à a preparazione sottu a tapa, chì reduciu u focu à una intensità da ghjusta menu di a media. Ci hè di trenta minuti. Duranti a frebba, seguitemu u gradu di ruduttà di u puddastru, vultendu u periculu da u tempu à u tempu à altru barmolu.

Comu fritterà a patata d'ànitra in una padedda?

Ingredients:

Preparazione

Puderà appruvà a pota d'ànecari, ancu di u pagliaghja tradiziunale praticatu sottu u mari, stagione cù u salinu, u pezzu nìvuru è nìvuru, uglu, u timore, aghjunghje l'acitu di vinu, u vinu, u raffinatu ghjuvatu è l'arba di cipolla. Tuttu hè moltu mischju, fugliate l'addevu in l'uperu, è l'abbanduneghja ammugghiatu di quattru ori.

Dopu un ghjornu di u tempu, fate l'ànima cù una napulita da l'umidità è a puscia in un panu caldumente cale cù a pelle. Frigheremu l'uccellu prima nantu à un forte focu da ogni uppunianu, è pudemu languideghja sottu a tapa, chì reduce u calore à un minimu, in trentena à quaranta minuti.