Fettuccine

U ballu di pilu prima apareceu in u 1964. U so creatore hè statu u famusu cuncezzione Pierre Cardin . In quelli ghjorni, ci era una forma di moda di "vase", perchè a fetta di skirt, a fiorta di pallida cullata di sopra i sopra à a cinta, band elastica o ferita, era da quessa incredibbilmente famosa. Questu, però, resta à questu ghjornu. Ùn hè micca apparevutu ogni staghjoni in cullezzione di casi di moda, cum'è per esempiu, una falda classica, ma e donne ùn ti ùn scurdanu, perchè a faglia di u globu hè assai fimminosa, coquettish è faciule. A strada, vale nutà chì u vestitu cù a pilone hè bella. Hè diventerà un scegliu eccezziunale per cocktails è cammina cù l'amichi. Ma in generale stu stili ùn hè micca adattatu per tutti. Per esempiu, oghji cù u pesu eccessu o solu pyshki da natura, ellu solu esvete l'umore, perchè visuali l'"pallon" solo aumentà a figura. Ma quì u figliolu chinuve questa mudedda hè perfetta, è certamenti diventerà un "puntu" di u vestitori.

Cù que portà una bagnu?

S'ellu hè tutta di u vestitu, perchè ùn ci hè bisognu à esse sceltu per ellu, salvu à l'outerwear, s'ellu hè frescu fora, allura i cose sò complicati cù a fascia. Per via di u stilu abbastanza à u gustu di a piluta, pò esse difficili di ricunquistà u cima. Ma ci sò parechje reguli chì vi aiutanu à decisu.

È per un corta, è per una longa piacere-globo hè necessariu di sceglie un cundinonu o stufa, perchè a fuglietta stessu hè un cortazione libera. Se mette una brusa vigliaccia, vi farà diventà cum'è una bola stampata. U megliu per a balloon-skirt hè adattatu per e camicie è camise, bluseri bassi (chì sò megliu pusatu in una falda), ghjuvelli furniti è sweaters. Comu accesoriu, pudete sceglie un cincu eleganti. Calzature per una fioritura di fiaschi nantu à una bandita elastica chì si mette in u pianu è in u sole, cusì l'elegazione ghjusta di a vostra preferenza. A strada, se vulete visualmente estenderà e so pere, poni nantu à un tutu-pantyhose di u listessu colore è i scarpi in u tonu.