Perchè ùn maritei in un annu bellu?

Hè statu stata creu chì un santu passatu hè un annu di fallimenti, seculu, disastri è tutti i più negattivi. Per quessa, ùn pudete micca maritari in un santu annuale. O serà pussìbule? In fattu, quandu l'imperatore rumanu Juliu Cèsare arriva cun un novu calendariu, ùn pudia micca pensà chì una forte influenza nant'à u destinu di e persone rializaranu correzzione u vechju calendariu romain.

U fattu hè chì prima di u so regnu u calendariu romainu anticu era cusì caòticu chì tutti i pirsuni, senza esvisione, eranu cunfunditi, è l'abitanti di l'Imperu Rumanu è l'abitanti di altri paesi. Quì per avè l'ordine per esse u tempu di a settimana è u calendariu giulianu hè inventatu. In questu calendariu tuttu era scrittu chiu d'avè qualchì mesi per quellu chì andà, quantu ghjorni in una settimana, quantu ghjorni in un mesi, è quantu in un annu. U solu prublema era chì questu calendariu ùn hà micca cunnessu cù u calendariu solidu! L'annu di u calendariu giulianu hè più longu di l'annu sulari durante 11 minuti è 14 segundere! Hè per quessa un annu bisestuale hè statu inventatu per ugguà e date astronòmichi in u calendariu solidu cù u calendariu uriginale.

Ùn ci hè nudda nunda misteriosu è supernatural in u fattu chì ci hè un passu annu. Hè un ingaghjamentu di l'annu creatu da l'omu, sottu un annu criatu da a natura stessu è l'universu.

U calendariu gregorianu era inventatu ancu. À u Primu Cunzigu Ecumenicu, ci fù dettu chì i seculi chì si pò esse divisu in 4 cù u restu hè cunsideratu quant'è bisestuale anni, è quelli chì dividini senza un restu sò simuli.

Tuttu chistu ci decidi decisu per celebrà a grande festa di l'Eglizza è data cumparisce in u mondu. In ogni modu, cum'è ognunu di sapè, ùn avè mai successu è i vacanze catòlichi sò postu prima di cristiani.

Dunque, da u puntu di vista di a religione cristiana è di a cattolica, hè pussibule cunmessu cù un annu traspurtatu. Questu hè u stessu annu cum'è tutti l'altri - a sola diffarenza hè l'aghjunta di un ghjornu più di u frivaru.

Folk signali

Perchè ùn hè impussibile di fà un casu in un annu baccandu, una question quistione assai. Sì i ghjuridichi ùn sò micca stati supersticiosu, perchè micca! L'unicu ciò chì ùn puderebbe fà un casu solu durante a cura è parechji cose, ma tutte di tutte sferenze pò esse imparutu da u prete.

Hè cresce ancu chì da i signori, se casare in un annu bisestuale, a famiglia di i novi fugliarà rapidamenti chjappà, o peorantu, unu di e cose cresce. Inoltre, parechji superstizione creanu chì u 29 di fugliu u più grande numaru di persone mortu. Un annu dopu un annu traspurtunitu hè generalmente chjamatu annu di vedova, è a ghjusta hè l'annu di u veduvi. Allora chì ora - per fà i sposi in generale ponu esse solu quattru anni? Eppuru ùn hè micca!

Sicondu statistiche, in un annu bisatu annantu à u mondu, circa u stessu numaru di genti muriu cum'è in un annu nurmale, micca in un annu traspurtatu, è i sposi marroni oghjegleranu micca solu di quelli chì sò stati creati in un anno bieraise, ma ancu in l'annu normalu. Allora tutti i signali chì e persone siguendu quandu dicenu chì un casale in un annu bisatu hè male hè assicuratemente fundatu!

Cume a calmà a ghjovana prima di a matrimoniu?

Sò i ghjovani chì anu da esse un casale in un annu baccandu sò assai supersticiosi, ci anu bisognu di vede parechje reguli chì ponu calmà nant'à a festa di a matrimoniu.

  1. U vestitutu di vestiti di a sposa devendita necessariu sottu u ghjinochju.
  2. Nuddu pò pruvà à u vestitutu di vestitori di una futura sposa prima di a casta.
  3. L'anziani di iri anu da manghjà solu nantu à e mani libere di i guanti di u sposu è sopratuttu à a sposa.
  4. À l'anniversariu di a festa di una famiglia ghjovana, i primi trè anni da coperà a tavula cun una tovaglia da a casale.
  5. In i zitici di a casuzza di a sposa pusonu nantu à una piccula munita, quand'elli dicenu, per a furtuna.

Una risposta in una manera inequale per a quistione - perchè ùn si pò micca maritaru o cù un santu passione - nimu ci darà. A parte supersticiosa di a pupulazione serà sempre un pocu di cumbattimentu nantu à queste.