Torta cun jam jam

U cunfettu cù a maladizioni da a pasta di uveditu resulte serata incredibile magnifique è appetizing, è hà rializatu bè cù u so gustu incantevule passatu per u so tempu di coccia. Pruvate per fà un postrettu in casa cum'è secondu e nostre ricetti è certamenti si sà satisfeite cù u risultatu.

Cugliera aperta cun jam jamie di pasta - una ricetta ràpida

Ingredients:

Preparazione

Dopu avè principiatu u prometu di fermentazione è preparanu a pasta di levitu per un pane dulce cù cunfettu. Per fà questu, dissolvi secu o pressatu u levitu in u latti calde à 40 gradi, dissolve in questu quì una cullera di tavulinu di zuccaru granulatu è si allora in u calore per quasi quinze minuti.

Duranti stu tempu in un altru pezzu mischjà u filu di a farina di granu è a mischiglia cù u zuccaru di vellucciu, u zuccaru restante è un pocu di sali. In seguitu, vultendu u levitu in a farina di a misura è aduprà a batch, è aghjunghjendu à l'ultimu l'oliu rinardu veramente. Pudemu u cuntinuu cù a prova in un locu caldu è tranquillu senza avvisi è u soru innecessariu per un annu è à mezu à dui ore.

Dopu questu, divizenu a farina in dui pareti inugee è u più grande di elli à u fondu di u vasellu di furminu, chì formanu i latte. In u fondu piglia a marmellata è a distribuzione uniformi in u perimetru. Da a parte più chjuca di a pasta fate chjudarà e strisce cale o di fà parechji decorazioni è e mette nantu à a melanie.

U pastellu hè struitu per un'altra mitallu ora, è poi l'aghjunghjeghju cù l'inchiata, imbattendu prima cun una cullette d'acqua è un pocu di vellillina, posto in una stagione mediana cale à 185 ° furdu. Dopu trentà cinque o quaranta minuti, u pastore si faciva u pudete stracchendu da u fornu. Prima di servinu, permette chì u pasticcii friddi un pocu.

Sè necessariu è bramatu, un appetizing cake with jam, pò esse preparatu da a pasta di levitu di sopra prestu, salvata tempu in considerableità.

Un bìzzu cun u mastru di jam

Ingredients:

Preparazione

Siccome in a ricetta previa, avemu mischju per a levadura di attivazione cù lattice tepid è una cullette di cunfittiziu di zuccaru granulatu è si ponu in u calore per quinze minuti. Allora aghjunghje u restu di u zuccheru, uovo, u sali, u zuccherinu di vellucciu è a margarina preminenti. Sift in u misturtu di farina è amassi cun pezzi, prima cun una cuchita è dopu cù e vostre mani. Avemu bisognu à un pruduzione moltu, uniforme è plastica di a pasta, è poi pùtela in un pappagallou sottu à a tela è a puscia torna in un locu tranquillu è tranquillu. Demu u prucessu camminare duie volte (una sola vota un amuri), è piglià un terzu di u tutale, è fate u restu in un pane di furmagliu, adattacci u latu à volta. Pudemu a muglia di cunfettu à a trama è copre cù bandella o raghji cutatu da un terzu di a pasta di pani.

Demu u pasticcu à fà stendentà è sighendi durante a meza ora, è scumpigghia a superficia cun una mistura di ghjuvaggiu, una culloca di l'acqua è un pocu di vilillinu è ponu in u forno, chì avemu criatu in anticipu per una temperatura di 185 gradi è caldu. U pezzu serà prestu in trenta cinque o quaranta minuti. Bon appetit!