Aloe in ginecologia

Ci hè dui modi di trattà e malatie femminile. U primu hè a preparazione chimica chjappu, è a seconda preparazione biologica (vegetale). Ùn hè necessariu di sceglie una cosa - pudete combine.

I prublemi prublemi in ghjineculugia è e manere di resolviri cù l'aiutu di l'aloe

  1. Aloe extract in gynecology. A maiò parte di aduprate hè utilizatu in forma di injections. In injezione di aloe in ginekulugia sò usati per trattà una varietà di malatie femminili: da i cisti d'ovaru è l'inflamazioni di l'appendate à l'obstrucciò di i tubi fallopi è di a infertilità. A so putenza appunia un mètudu. Injections à Aloe sò ancu fatti in u pace di recuperazione dopu a cirugia.
  2. Tamponi cù aloe in ginekulugia. Ci vulete aiutà à a scurdà di a vulvitis è a colposite è curà l'erosione di u cervicu, quandu ùn hè impughente per utilizà i medicini chì ponu influenzallu negativu in u fetu. Per u stessu usu di u bagnu cù l'usu di u zuccaru di l'aloe.

Cumu possu fà avè l'aiutu?

  1. Hè ricumandemu per vìviri l'aloe juju nantu à una cuccaia troppu trè volte à u ghjornu, se avete bisognu di guariscenza di dysplasia di u cervicu .
  2. Sì avete paura di peri irregularità, gigghia una duzina di zucca d'aloe nantu à u zuccheru è disperse.
  3. Sì avete a mastite, un cumpressu da e foglie piccu vi pò aiutà.
  4. È cù u miooma, pudete apprezzate un sciolu particular: aghjunghje 2 tablespooni di ciucciati à e foglie d'aloe, pour 600 grammi di vinu russu, mischjà bè è fretu durante una ora nantu à un bagnu di acqua. U dosificazione di stu sciroppu hè una cucumbered twice a day.

Aloe è melia in ginecologia

A cumminazzioni di sti dui cumpunenti crea un effettu chì sorpone ancu medichi. Pudete bisognu di avantaghja nantu à a strada di u cuntrollu di erosione se passate un trattamentu di quincinèttile: inject tampons at night, soaked in a mixture of aloe, mel e castor oil, è à a matina pozzu siringe cù infuzione di calendula.

Ùn sottestimanu a forza di i rimedii tradiziunali, pruvate diverse opere di trattamentu, mentre à sente cunsiglieri medichi è sanu sanu.