Custosità di costumi cù i vostri mani

A decorazione per a casa pò esse fatta cù i vostri mani. Perchè ùn decorate a finestra cun una pianta espectaculare?

Materiali iniziali per curriti di costura

Hè a più simplice per costrure di cortini tradiziunali. A so fabricazione hè nanzu prezzu è semplice in termine di tecnulugia. Inoltre, sò adattati per u disignu di i cambii varii. Allora, a basa hè un tela di cortina cun una talla di 2x2.8 m Una cinta di cortina larga, foglie bianchi è colore (sicondu u culore di u futuru cortina), un regnu è una cinta, pins, scissors, una maquina di cusgitura è un ferru per l'ultimazione finale.

Tecnulugia di costumi di coscia cù i vostri mani

  1. U primu passu in ogni struzzione hè a preparazione di materia prima. Hè impurtante impurtante di cutà u teddu. Ùn hè micca difficiuli di fà questu, cum'è e cortini tradiziunale ùn sò micca avelli ruffles, cuts, ornamenti. A larghezza di u tile hè di 2 m, l'alte finali hè 2.5 m. Una buca di 6 cm hè partuta da a cima di a cinta, 10 cm di tela hè necessaria per a vrazza per dà bent. U mudellu serà ugguale à 266 cm (250 + 6 + 10 cm). Ci hè cusì sta distanza longu à u cuteddu di partenza è fate una incisione.
  2. Eliminate u filu è tagliate u residu di residuale nantu à a parti chì hè statu furmatu.
  3. Avete bisognu di processà e funziunati. A larghezza di questu tratamentu depune di e vostre preferenze, in regula sta cifra hè 1-3 cm. L'ottima scelta hè di 1,5-2 cm. Pene u latu di u latu di u passaghju incorreu è cammina cù u ferru. Allora faglia a longa durata è fiscale cù i pins.
  4. Straddle i costi.
  5. Cumu avete bisognu à prucessi di u fondu. Avanzate in a stessa manera: premsa di u culore malatu da 5 cm, strappa un altru 5 cm. Per riparà a doppia, i pinsenu sò novamente usati. A cammisa nantu à a maquina di seamma è a fondu di i cortini hè prestu.
  6. A cosa hè stata di picculu - avete bisognu di una cinta curtain. Produttu quasi finitu pusatu nantu à a faccia. A tagliata nantu à a parti di a cinta di cortina hà da esse atturciata nantu à a parte di u lindumane per un cincu centimetri. Avà, a cinta hè fatta de tale manera chì i ciclichi sò nantu à a parti di u fronte. Ci ponu esse aduprà a cinta in baddu cù u cutù superior di e cortina.
  7. A cinta hè preinutuata à a parte principale cù l'aiutu di tutti i pardini cù l'ordine scattata. Cusì, u teatru ùn si move micca, postu chì a pusizione hè affissata da una punta à l'altru, altrumente. Quandu avete acquistatu in a cima di u futuru curtain, deve esse da esse da 2-3 cm di cinta stock. Turn this part inside. Avà i spiculi di i dui elementi fugnanu.
  8. A prublema manipulazione hè a sustituzione di filamenti nantu à a macchina. U trasportu è i filamenti superiori sò bianchi. Per aghjettà a cinta à a parti interna ùn hè micca difficiule, ùn ti scurdate di retrocede 1 mm da a punta di u pruduttu.
  9. Pins sò da esse speduti. Fasce a lattina per u latu incorreu di u futuru curtain. L'ultima stitch hè in cima. À novu, utilizate pinsu per preambientazione.
  10. Dopu, avete bisognu di rimpiazzamentu di u trasportu di trasporti cù quellu chì era in u principiu. A fila superior serà bianca. Facemu una linea da u fondu, riniscendu ancu 1 mm da u filu di cinta.
  11. Ùn si scurdate micca chì l'arghjetta di u liceu hè ancu cuncettu, prima chì allora i filamenti.
  12. In u mità di a cinta veduta dinò a so maghjina. Attentu à ùn piglià e filamenti innevutate è i cicli durante u travagliu.
  13. Sicondu stu scopu, purcaghji cusì cù i vostri mani, sò casi finitu travagliu. Hè restu chjappà i pinnelli, filamenti innevutate in e tonde di a cinta ribattuta o racogli in nodi cumuni à u drittu right and left.
  14. Avemu un tali parti divera:
  15. Tire di i cordi è aghjunghje una cima spettacula di e tagliolini.

  16. Per fà u pruduttu in a forma propria, fassi a cortina, particularmente impurtante per riaghjarà i fiori cosuti.

Un minimu di tempu è sforzu, è avete un cortinògiu classicu per una stanza di ogni direzzione stylisticu.

Comu pudete a vede, a tecnica di costumi di costumi cù i vostri mani sò summamente semprici.