Cumu fà un figliolu di un pezzu?

I figlioli moderni spessu si ricusanu di piglià un chipie. Ma per parechji genitori, diventenu una salvezza vera in u periodu di u còlicu o di l'affucare. Quandu u periodu difficili finiscinu, i paisaghji ùn sanu micca cumu si sperendu u babbu di u pico. Intìdevamu aiutàte in questa materia difficili, è risposta i dumanzii chì ci preoccupa.

Puderaghju un pacificu per un zitellu?

A question, a sola risposta verita chì ùn hè micca statu datu. Un mètudu hà ancu capatu per paragunà l'impurtanza di u danu da un succés dummy (chì, da a strada, parechji medichi neghjanu) è un sonu tranquillu di i genitori è i zitelli. Sia u vostru babbu hà bisognu di un capezzione, hè à voi. Certi parenti assicurati offrennu stu metudu: offre un pacifier à u zitellu. Se ellu aduprà, pudete aduprà (ma, sicuru, micca sempre), è se ùn avete micca - allura ùn avete micca decide di qualcosa, u zitellu hà digià decisatu tuttu per voi. Segui un cunsigliu dubbiate è in forza oduceranu u zitellu à u pezzu per piglià cù meli (ingridnu in zuccaru) ùn certe micca.

E se, per esempiu, un ziteddu ùn dorme senza un capelli, ùn hè sensu per torturà è u zitellu? Avete bisogna sapè chì, più tardu o doppu, tutti i zitelli chì si sò sviluppati da a so età, seranu capace di dorme senza un capelli.

In ogni casu, solu pudete esse pricurà per esse se un zitellu precisa un chipellone, è micca neighbors o parenti distanti chì ùn anu vistu u zitellu in l'ochju, ma chì sanu l'infurmazioni cumu d'aiutà.

Quandu ci hè necessariu di scorcherà u zitellu da u boiillone?

A volta, solu a mamma di u zitellu sà a risposta à sta pregunta. E ella, osservendu u cambiamentu in u so cumpurtamentu, pò notte un mumentu stessu quandu un manicu di a categuria di necessarii cose anu fattu un abitudine.

Chì deve esse attentu? U signali più notevale à u fattu chì ancu puderà pruvà di scorcherà u zitellu da u capezzolu hè a so indifferenza à ella. Cumu pudete manifestà? Duranti stu pirìudu, u zitellu ùn pò micca duru pezzu per ricurdà di u chipà, fate a so cosa, è più impurtante, ùn ùn dumanda un chupete. E si de sùbitu ellu u so chitru, o vede un chupitate in a bocca d'un altru babbu, è solu l'accòglie nantu à ellu, hè dinò un signalu chì unu pò abieunu a sfracicà u zitellu da u pezzu.

Inoltre, ci sò trè case induve a mamma hà da urientà decide di manera di scorcherà u zitellu da u boi:

  1. U zitellu sviluppau un sviluppu di l'audizione o parolle. Ma u duttore devi esse cusì. L'osservazioni Esterni cum'è "Perchè ùn averete micca?" Ùn ùn micca sempre indicà i prublemi.
  2. Se u zitellu hà pigliatu un capezzolu per un bellu tempu, è ghjè à quattru anni. Per questu tempu, cum'è un regnu, quì à tutti i figlioli, u riflettante chjappi sparisce, è cun ellu hà bisognu di a so satisfaczione.
  3. Se u vostru nimu prifirisce i capelli di a società per cumunicà cù l'altri figlioli. In questu casu, pò esse prublemi cù a socializazione, è u zitellu sò adatti à i ghjurnati cù i pari.

Cumu si scrivevi un zitellu à chjudarà un capezzolo?

Ci sò dui sfarenti in a so passagera per passà u babbu di u pico.

U primu mètudu hè un cardinal. Hè chì un ghjornu tutti i bòcciuli "misteriosamente" scappa da a casa. Pudete cuntà à u zitellu a storia chì u ghjornu hà pigliatu u pezzu, per i so picculi. Ma devi esse nutatu chì pè u zitellu hè una preghjudiziu seria perchè, è questu mètudu ùn hè adattatu per ogni zitellu.

U secondatu hè graduali. Per principià, pruvate limità a cumunicazione cù u babbone solu per l'ora di u sonnu. Duranti a vigilia, in ogni modu pussibuli, entice à u zitellu cù ghjoculi, perchè ùn ùn hè ancu u tempu di ricurdà u pezzu. Solu gradualmenti, pudete dettu chì u panevule prestu prestu à u listessu ghjornu, o à u zitellu chì era natu à a porta vicinu. E à quellu, à questu persona adulta, hè digià pussibule cun u babbu è a mamma per dorme senza un capezzino. O pudete offere à u zitellu à ghjucà un chipellone in a spedizione o cuntainimenti specialità per questa (issa tradizione hè stata ravitata in certi cità di u mondu).