Islanda - turismu

"Paesi di ghiaccio" hè un paese interessante da u puntu di vista di u turismu. Quasi tutta u territoriu tutale di l'isula hè coperto cù picosi finu à 2000 metri, unipochi di quale brusgiate in l'oceanu, furmendu centu cintunari di fiordo amazingu. In u territoriu di u paese ci sò volcani attivi, campi di lava, praia negra, surgenti è geysers. In cumbinazioni cù i paisaghji fantastichi, l'Islanda diventa un di i meglii paesi per u turismu.

Islanda punente - porte turistica

Per cumincià acquisto cù Islande hè di a capitale. In Reykjavik, ci sò più di 200 000 persone. In u centru di a cità ci hè un museu di l'arti pupulari sottu u celu apertu, chjamatu "Arbaejarsafn". Eccu avete bisognu di a storia di u paese, fatti astratta è leggende nantu à l'elfuli.

Una volta in l'Islanda uccidintali serà vicinuatu da volcani. Fasciculita popular entre i turisti hè u viaghju à i gianti attivi di l'Islanda. Ci sò parechje persone in u paese: Askja , Laki, Hekla , Katpa, Grimsvotn è Eyyafyadlyayukudl. I più populari di i turisti sò Lucky è Hekla. U secondu hè attivatu durante e passatu 6,5 mila anni, l'ultima eruption hè in u 2000. Hekla hè assai imprevisible, perchè e eruzzioni sò sempre in silenziu, è ponu durà da deci à parechji ghjorni. Hè una crack vintile di cinque kilometru è 115 cràteri. U turistu spessu si visite u parcu per u sake di circà à u giant.

U vulcanu più pintu in Islanda hè Ascia, chì hè una altezza di 1510 metri. In seguitu hè u lagu Islandese di Esqujuvatn, chì hè cunsideratu una perla di a natura lucrativa. Visità u vulcanu si cambia in un veru viaghju, ma un postu in u locu, u tempu di firmà, cum'è quì hè una bellezza fabulosa. Spassighjà u spassiu à u stretta è stradunanti è fascinante, per ùn sputterà e stunning photos that can be made here.

Sud d'Islanda - storia

I primi assentimenti di l'Islanda eranu nantu à a costa sur, questu hè chì in questa parti di u paese ci sò assai musei chì dicenu di a navigazione, etnografia è leggje. Ci hè ancu un museu dedicatu à u Ghost Icelandic. Se vulete amparà più nantu à a storia è a misticisimu, pudete definitivamente passate a vostra vacanze in u sudu di l'Islanda.

A parti sur di l'Islanda attrae ancu i turisti à un locu sanitari. In u vallée de Tingvetlir , in a zona geologica di Svartsenga hè u sanatoriu sanitari "Laguna Blu" . In più di u fattu chì pudete migliurà a vostra salute o simpricimenti a vostra energia, i visitori pudarete visità u centru di storia geologica.

Oriente d'Islanda - glacieri

L'orientu di l'Islanda hè famosa per i glacieri, u più famosu hè Vatnayöküldl . Sò u titulu di a più grande in Europa, è à u so pede hè u Parcu Naturale Skaftafel . Per quessa, dopu avè visitatu queste postu, i turistici immedatamenti mette à dui piani cù una petra, acquistanu cù l'intriganti più interessanti di Islanda.

Inoltre, a parti orientali di l'Islanda prupone i turisti per vede i fiordosi chì anu stati furmati in l'età di Ghjustu. Questa hè una vista incridibile, soprattuttu se sapete chì oculonu 3 km di minerali, calcium è sodium, chì sò parechje milioni d'anni.

Nordu di Islanda - ski resort

In u nordu di l'Islanda hè Eia Fjord, un locu chì hè cunnisciutu di l'amatori di a stazzioni di l'esca. Stu locu hè una maraviglia - u sole, in tuttu u ghjornu, resta visibile à u livellu di l'orizzonte. Stu fenominu si chjamava "suli midnight sun".

In u nordu, ci hè ancu u vulcanu Krafla , chì eru fattu parechje volte chì l'abbanduneti bè disinazioni di la lava fughjutu nantu à u sughjettu. Per esempii, u Parcu Naziunale hè perfettu, chì include u Canyon d' Ausbirga è u Licinutu Myvatn .

U nordu hè sempre famosu per Zunavatnsissala, chì hè assuciatu cù i saggi. Per quessa, questa parte di l'Islanda attrae più fanni di enigai è leggende.

Centro di Islanda - muntagni culurati

A parti cintrali di Islanda hè un paesu montuu. I turchi anu una espressioni, sò dipinti in culori russetti, verdi, gialli è obsidiani. A Natura hà fattu sti monti un postu culuritu supra u mapu di l'Islanda.

I turisti anu piaciutu u Valle di Toursmerc . Ci hè parechje persone è posti per campeghju. L'ùnicu cose da nutà chì in queste locu à pedi u turismu pò esse impegni à l'estiu, in l'invernu ci hè una gruta gruffata di neve quì.