Munch Museum


U più grande centru culturale in a cità norvegie di Oslo hè u museu Munch. L'exposition museu hè dedicatu à u travagliu di u artistu locu Edward Munch.

Storia

A custruzione di u Munch Museum hè stata cosechjata in u 1963 è hè stata cuncessu cù un centenario di u nascita di u famusu artista expressionista. I architetti di u grandi prughjettu era Gunnar Fogner è Elnar Mikelbast.

A cullizzioni Musei

Oghje l'immensa collezione di museu possa più di 28 mila esposizione, cumprendu circa 1000 pittura, più di 4.500 disegni in acuarela, 1800 gravure, 6 sculture, persone di u maestru. Un postu onorevoli in a cullizzioni di l'opere sò attribuiti à l'autore ritratti. À quellu ci hè pussibule traccià a vita di vita di Munch da una ghjucadella impecvocata à un omu daveru.

Oghji, appena d'exhibizioni permanente in u museu , i travagliu di u telefuninu hè ancu travagliu. In u nordu di u 1990, u biniu organizza cuncerti musicali, mostra filmi per diretturi norueggi. Unipo di l'esibiti di u museu Munch si trovanu in i musei maiori di u paese è u mondu.

Rottu

Aostu di u 2004 hè ricurdatu da u bruttu robi di u famusu museu in Norvegia. I criminali stolanu l'imaghjini di "Scream" è "Madonna". Prestu li sospetti vinìanu detti e cunnannati, i pitture turnà à u Munch Museum solu dui anni dopu. I cambiassi eranu gravamente danuvuti è anu mandati per a risturazione. Sfortunatamente, certi difetti ùn anu micca resolviutu.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u museu Edvard Munch da u trasportu publicu . A stazione di bus Munchmuseet hè un passatu di 20 minuti. Quì vense i trasporti №№20, N20.

Una tenda di souvenirs è una piccula cafetería hè aperta à u situ.