Cumu alimenta à u Decembristu per chì avarà spuntatu?

Decembrist - una pianta casa bella è assai famosa. Hè sporta in quantu ciurisce in u invernu, chì hè per quessa hè stata un nome. Ma spessu spessu chì u Decembrista ùn vole micca spuntà, anche a partenza curretta. Sì avete in questa situazione, ùn ne serebbe disperttore - com'è regula, u Decembristu pò aiutà à fioru cù l'aiutu di qualchi trucelli. Cusì, cunnisciemu quale à alimenta di u Decembristu per chì avarà da lascià.

Cumu furnisce u Decembristu prima è durante u longu?

Top dressing darà bellu risultati se u Decembristu ùn vole micca spuntate da una mancanza di fosforu o potasio. Possibile ùn avete micca cambiatu u locu per un pezzu in u pote, è u fornimentu di nutrizi in questu hè simplificatu. U tempu di invernu ùn hè micca u migliori per trasplantà e so pusteri, cusì avà u pudete limitate à a fertilizazione konvenciali, è in a primavera, cambià a terra cun frescura è nutritiva.

Per fertilizazione, pudete utilizà un fertilizante universale per cactus, perchè Decembrist , in fattu, hè successu. Pudete aduprà "Ideal", prontu, cumu una solu suluzione o fustu di lignu. Fà queste volte un mesi. In u veranu di primavera è estiu, a pianta hè nutrittu cù fertilizante di nitrogenu, ma in u vaghjimu ùn deve micca fà, altri u Decembristu invece di fioritura solo aumentà a massa verdura di foglie. Ntè settimana, si pò cunsiderà un periudu di ripusà per u fioru - per scurzà riperighjendu è bassa a temperatura. È in Novembre à Dicembre avete bisognu di fosfatatu di potassiu, chì avianu l'affucazioni di u caprettu. Anchi si a piantagione viaghjate regule regularii cù fiori, ùn hè micca minatu per preenfranchjamenti u Decembristu per una floritura abundante in anticipu - più forte a pianta, i più ovari dà, è più grande l'indispittìvi. Ma un mesu prima di vultiscia, u vestitu cumprendi ci vole à fà.

Inoltre, per una bona fioritura, puderà furnisce a pianta cù e cundizzioni adattati (sclusione in parete parighjinu, l'aria fresca in a camara, riabilimentu moderatu, chì in u vaghjimu hè abituale, un pezu selezziunatu nicatu, etc.).