U trattamentu di zingata di tomate before planting

In l'urtulami è a ghjardinara, ùn sò micca solu i regule di u sembra, a qualità di a tarra, i richieste di regu, in poda, è cusì sò impurtanti. A qualità di u materiale di piantazione hè una prigione, una prumuzione di a bona girmutazioni è, in u risultatu, una rica raccogliosa. È e manciari di i pumati ùn sò micca un'eszione. Per assicurà chì i vostri camari sò chjuche d'arbusti frontieri cù pumati bianchi à a fini di a stagione, e pezze di u tomate averebbe trattatu prima di simmu.

Chì ghjè u scopu di processà e sementi di pumu prima di cultivà? U fattu hè chì sta prucedura permette di rinfurzà u metabolismu chì si trova in i zesi. In questu casu, puderete rimbursà e sustanzi patogeni, chì in u futuru pò esse intensificatu. Inoltre, u trattamentu prutunioru di i graneddi di tomate permette aghjurnà a so gjirara è falla a so simultania. I crescente da i pezzi di a materia di a palla trattata sò resistenti à fatturi fora negativu, per piace i cose tempi.

Trattamentu di zingara

Imbiancà i prugnoli di tomate da sementa hè una pratica cumuni per i ghjardinari. U primu, l'inoculu hè picked, cacciate i serezi danubbati è deformed. Allora u materiale sceltu hè maceratu in acqua o solu 2% di u nitru di l' ammuiu . Dopu à 10-15 minuti, i chjassi chì anu falatu à u fondu di u cuntinuu sò sbulitati, lavatu cù acqua currente è seccu. I sardi sorprenimi sò spessu disposti, ma micca sempre sò pessi. Ci ponu cunsiglià chì sò disposti in un cuntainariu separatu. E si s'arrizzonu?

Semi di i pumati ponu mantene in l'acqua, trasennu di l'aria. A so tecnica agrotechnica hè chjamata burbuffina. Per ogni cultura, u tempu di bordu hè diversu. Cusì, per i graneddi di u pumadoru hè abbastanza 12-18 ora. Per via, u burbonnu pò esse realizatu micca solu per vultà. Se un mes prima di pensà à a siminari di e sementi, meneille in acqua cun l'addimperta di fertilizzanti, u mumentu di piante da trasfurmazioni ùn perderà micca e so proprietà prima di cultivà.

U trattamentu chimicu

Prima di ponae, e so sereze di tomate si pò ancu esse realizatu in soluzione di sustanzi chimichi. Ma ricurdate, lavatu da stu trattamentu deve esse assai siveramente! Allora, preparanu un solu vinti per centu di suluzione di acidu di cloruricu, càlale à 38-45 gradi, è immerse in ella semi di pumati. Dopu à a meza ora, torneremu in un colatore è rilievi bè cù acqua corrente. Hè da esse a semente, è pudete aduprà a pianta.

Oghje, vene una varietà di preparazione per u trattamentu di a prifirenza. I boni risultati sò uttene da imbiancature in heteroauxin, attivatori di crescita .

Trattamentu termale

Per processà e sementi di tomate cù a temperatura hè bellu, simplice è efficace. Pone u pezzu di cultiva in un containeru è sàziu cù l'acqua, a tampiratura chì varia da 52-55 gradu. Manteneu durante dui ghjorni, è dopu scorri è per un altre ghjornu, possu las chjavi in ​​una temperatura caleciata à 78 gradi. Pudete chjappà a sementa in acqua fridda è secca. Tandu un "saccu" ùn anu micca a qualità di a qualità di e sementi, è tutte e battiscia è fungi eliminate.

L'aire caliente hè ancu un prucessu efficace à i sementi. Pone a mancia i pompi di tomate in u fornu, calienta à 50-55 gradi, per dui ghjorni. Poi aprireghjanu durante 20 minuti u materiale di piantazione in una solu suluzione di 1% di u permanganatu di potassiu, è seccu.

Dopu avè u tempu è l'attinzioni à u prublema di prufittà l'impurtante, pudete cultivà l'arburettu di u tomba in u vostru situ, chì serà cupartu da frutte succante, propiu è incredibbilmente gustoso.