Cume guardà gladioli in invierno?

Sè stati impegni in u cultivo di gladioli, è vòdenu chì l'oghje l'oghji i vostri fiori darà un piacevule cù un magnificu culore, duvete bisognu di creà e cundizamentu necessariu per gladiatore à l'inguernu. Ùn pudete micca lascià u lampadore di gladioli in terra. Quandu a temperatura di a righjoni falls below zero degrees, i lampadini murenu. Per quessa hè impurtante di piglià a cura di preparazione di bulbe per l'invernu in anticipu.

Comu preparanu i focu?

Per cumincià, a bombe deve esse excavatu da a terra. Unu di i fatturi impurtanti chì influenze à u tempu di basalti di cavalli hè u tempu di u cuteddu di u culore, è u clima di a vostra località. Per esempiu, sè vo viaghjate in u cinturione mediu, i lampadini sò esse excavati à a fini di sittembri, è si vicinu à u sudu, un mesi adattatu hè ottobre. Ma ùn scurdate micca chì i lampadini pò esse esse digià nanzu di più di 30 ghjorni dopu chì tuccava e fiori. Dunque, ùn hè micca strinte cù e fiori di fiori, ci hè un riscu chì a ghjustizia viaghja più tempore chì vo scopre i lampadiei.

Dopu cavu fora i lampi, verificate e taglioli di a terra, per a presenza di i zitelli. È ùn lascia micca.

Pudete trimà u troncu di a pianta, è avè u trattamentu primariu di i lamperi.

Per salvà u gladiolu per l'inguernu, deve sapè cumu cunducerà u trattamentu primariu di e bulbi. Stu trattamentu porta duie passi.

U primu hè lavatu i lampadine. Per prevene a maladìra di bulbe, durante u lavare, hè cunsigliu per sminerà i lampadini di gladiola in a suluzione di manganese durante una meza ora.

U sicondu hè u siccatu di i lampadini. Dopu chì avete lavatu u focu, permettenu di secremente. Inutili, siddu si almenu unu di i rotuli di lampanti, risicate a ruvine di tutti i vostri fiori.

Dopu à u travagliu preparatori, puderete sorte i lampi. Ci sò 6 gruppi di bulbe, è l'assignmentu di un focu in un gruppu particulari si trova sicondu a so misura. In ogni modu, certi oraghjeri ùn anu micca eseguitu un prucessu grande, è solu i zitelli di e bulbi adulti sò scelti. À a strada, cumu fà u gladioleddu di l'inguernu, a prisenza o l'absenza di scelta ùn in micca.

Cumu glurificà à gladiatori in u invierno?

Ci hè parechje scelte per sapè chì gladiatori in u invierno.

Per esempiu, pudete metterà lampi in una casella di cartuni, avè fattu prima pocu fogliu, per avè. Certi sperti, cù questu metudu di almacenamiento, ricumandenu e bulettine in un ghjurnale. Bonu per queste scurazioni sò lucrativi è cascietti di lignu, cù un soffiu trà e tavule.

Una altra manera di maghjina di gladioli per l'inguernu hè in una riti verdura. In quelli griddi, verdura è frutti sò vindati in supermercati, è se ti accunsentanu anticipamente, ùn puderete micca gastru soldi nantu à compra di novi.

U regulamentu di tempura ottima per gladioli ammunicatu in l'invernu hè di 3 à 8 gradi. Cusì, i lampadini si sentenu bè in a fria, a cantina o sotano. Una volta un mese, i lampadiei sò deve esse listessi, è un pocu securizatu, se apparanu a humera.

Sacchetti di polietilenie per gladiatori in l'inguernu ùn sò micca adattati. U polietilene ùn avete micca accessu à l'aria, è ci hè una probabilita assai alta chì i lampadelle micca Dalezhat à a primavera.

In u mità di l'invernu, quandu u periodu di u riposu in i lummi hè sopra, è si cumincianu à ghjudiziu, bisognu di cambià a manera di maghjanu in gladiatori invernu. I bombi sò bisognu da esse sbulitatu da un locu fridescu, è pusendu sottu à u sole. Sottu direttu da u sole, i gladiolas ùn sò micca stati salvati.

Cume guardà i zitelli gladiola in l'invernu?

I zitelli anu un petitu diàmitru, cusì u almacenamentu in una grida o una casca fugliale ùn hè micca adattatu per elli. Li sacchetti di scacciati seranu à salvà. Puderanu cumprà, o pegati nantu à u so propiu. Ma ùn scurdate di u tempu à u tempu di i figlioli anu bisognu di esse "ventilatu".