Eserciti per a voce

A voce hè una strumenta impurtante chì permette a persona per cumunicà i so pensamentu à l'altri. A bona discursa di dati aiuta per localizza a persona, fate una bona impresione, chì vi permette di apre a numerosi strade in a vita. Ci sò esercitivi speciale per a voce è di dicioni chì aiutanu à ridette di difetti esistenti, à migliurà timbre, ecc. Per fà boni risultati, avete bisognu à imaghjine rigulari.

Eserciti per a voce per cantà è parle bè

Ci hè una quantità enorme di tecniche usati da i scritturi, cantanti, attori è assai altri. Cunsigliate qualchì sforzuli simplici è efficais:

  1. À l'aricchia vaghjime, fate u palma di a to manu cum'è una cuncetazione, cum'è porta fate l'audizione, è struite a vostra diritta in un prugnu è a purtalla à a bocca - serà un micrufonu. Accuminciassi a voce altamente di parolle distinti, sona, sentenzi, pudete ancu cantà. Questu sercanu aiutà à capisce chì a vostra voce hè stata intesa da e persone di voi. Hè da esse fatta in 9 ghjorni per 7 minuti.
  2. E exercizziunale vocale per a voce impliquennu un capu per a fàccia, u scopu hè di furzà i labbra è u diafragma per u travagliu senza travagliu senza l'usu di a gola. A cumpagnia hè di pronunzià i silatoghji "kyu-iks". In a prima parte avete bisognu à circundà i vostri labbre, è a siconda sìllabile chì dite cun u surrisu. Do 30 repetizione.
  3. L'esercitu successu aiuta à revelà u puteri di respirazione di voce è à furmà l'aparellu di vuci. Hè spessu chjamata "Cat". Arranaghju in una pusizione cunghjunta è pigliate un respiru fastu è prufonda per u nostru nasu, è poi cunsidereghja a voce da parechji seconde. Dopu chì apre a boca cum'è a maiò di l'uttellu è l'exhale, uttendu un sonu di solluzzante cum'è un cat fastened. Fate qualchi ricetta.
  4. Pigliate un altru exercitu per a voce per cantà è di parlà . Serà aiutatu à acquistà l'intensità di u sonu è a vibrazione. A sfida hè di avè ogni ghjornu per 10 minuti. leghjite alcunu testu, ma senza piglià in cuntattu cunsunanti. Per esempiu, a frasa "articulu interessante" deve esse leghjitatu cusì - "i-ee-ah-ah-ah". Allora lee puru, ma senza i vucali.
  5. Un altru exercitu per a voce sarà più voluminoso. Scrivite nantu à a carta di vucali di carta: A-O-U-E-Y-I. Dopu quì, in fronte è in daretu, aghjunghje a letter M. Questu resulte, i risultati seguenti: MAM-MOM-MUM, etc. A cumpagnia di l'esercitiu - quandu si pronunzianu a prima sillabba, imaginate sè sè moltu à una piccula bola. Cù u stessu sonu, fate u ballu cun più, è allora u spaziu tutale. Hè impurtante ùn chianci micca, ma per aumentà u voluminu di pronuncia. Repetisce cù a seconda sìllabia, ecc.

A realizazione regulare di sti eserzii, serà pussibule in parechimi settimani per vede boni risultati.