Tic nervoso di u zitellu

Sè avete avvistu chì u so zitellu hè sfracicatu u so ochju o spessu murmuri cù i so spalle, pò esse un timore di nervu. Chì ghjè ellu è cumu per liberà?

U Tic nervoso di u zitellu hè un disorderu neurològgicu in quale hà osservatu un sputtu involuntariu freqüente di qualchi parte di u corpu. A maiò spessu, i zitelli de 6 à 10 anni fà facenu questu. Nervu pò maniche in i zitelli pò manifestà, cum'è un mumentu di ciccone o cigliu, chiacchiarii, chjavi, shudders. Questa ticke hè chjamatu engine. Sì u zitellu hà sintumu, cum'è i slici, scherziati, olii, tossu o altre sonu, da stu tic nervu chjamatu vocale. A maiò spessu, u nervu sicu situ in l'area di l'ochju è hè a più faciule in u trattamentu. Parechji zitelli sò vargogni di sta maladie è ùn si senti micca cumpritu di l'altri, in casu di sti fatti, a ticka pò esse agisce. Inoltre, sta malatìa palesa più forte in un statu di l'excitazione o fatica, è vice versa, tranquillità o rilassazione.

Nerve Ticks in Children - Causes

  1. Elementu ereditaricu - assai spessu à una età d'età in i zitelli chì i so parenti soffrevanu in a zitella o sò oghji trà un tic nervoso, a stessa malatìa manifesta stessu.
  2. Disorders in u sistema nervatu cintrali - i zitelli chì anu soffrenu di sindromu di iperattività, minimu disfunzioni di u curu, u deficit à l'attenzione, sò più suscettibbli à sta maladie.
  3. Situazioni situali, malatii passati, scantu - una situazione tensa à a famiglia o in altrò, causata da diverse circustanze, aumenta u risicu di un tic nervu.
  4. U zitellu ùn amicheghja e so emozioni - in casu chì u zitellu chjude in ellu stessu o fracassa un pocu emozioni forti, a manifestazioni di sta pesta hè ancu pussibule.
  5. Altre malatie è i medicazione. Forsi a manifestazioni di u nervu di u zitellu annantu à i malatii infizziosi, i diversi ferite, a mancanza di magnesiu in u corpu, è ancu com'è u risultatu d'effetti di e drogu.

Tics nervosos à i zitelli - trattamentu

In a maiò parte di i casi, ticculi nurmale tempuranee in i zitelli iri avà è ùn ne micca bisognu di intervenzione medica seria. Ma di volte, sfurtunatamenti, i medichi neurologichi facenu situazione tali, quandu l'uttoriu tempuritari gradualmenti diventanu chronicu, chì cunsiderà chì più di più diverse gruppi di musculature. Per esse rimettutu di sta maladie in un zitellu, hè bisognu di applicà un trattamentu complexu. E urganizazioni ricunniscenu cum'è l'esercitazioni di u dumicinu, u sport, a natatione, cumu fermu reduci a manifestazione di un maschile nerviu è di l'acupuncture. In i casi più severi, i medichi sò furzati à rimedià à u trattamentu medicu, u scopu di u quale dedende à l'età, u pesu di u zitellu, è ancu à u cursu di a malatia.

I paisani, à u mumentu, pò aiutà à u zitellu incarta cù i fatturi psicologichi chì affettanu a manifestazione di un tic nervoso. Prima di tuttu, crià un ambiente favorevoli è calmu in casa. Dà più tempu à u to figliolu, pruvate à sente a so idee, fà cun ellu a so riccu predilettu. Inoltre, hè impurtante di observà u regime di u ghjornu - per svegliate, manghja è cammina ogni ghjornu in u stessu tempu. Pruvate per scopre e fattura chì pruvucanu un tic nervoso è evitevi sempre bisognu. Ùn fucalizza micca nantu à sta maladie di u zitellu è, ancu più cusì, avaristi bisognu di tortu per ellu. In u risultatu, u zitellu pruvà à cuntrollu stessu è cumincià à preoccupari di sta cosa, chì guverta secondu u cresce in u tic nervoso.

E risultati ponibbili ponu trattà i rimedii tradiziunali. Comu un sedattivu prima di passà a lettu di un zitellu pò dà una tintura di madreperta o un vetru di latti quannu cù u melu. Durante u ghjornu, u zitellu hè offru à vìdiri una decocuura di a medicina chamomile, aranciu o, simpricimenti, aghjunghjene a zuppa di u tè.