Jennifer Lawrence uffrìu a cullezione di paese in Dior

L'attrìlla Jennifer Lawrence, chì parechji cunnosci sò l'artisti di i rolli principali in i ritratti "I Ghjuvuli di Ghjovjeru" è "X-Men" hà travagliatu cù a marca Dior da parechji anni. Ella rapprisenta a cullizzioni di cumpunenti di a cumpagnia, è anch'ellu publicisce perfumeria è cusmeticu. Aieri nantu à Internet sò stati primi volti di a sessione di foto, nantu à quale Jennifer presenta a cullezione di vaghjime-invernale di sacchetti di a famosa marca.

Riflagiu metallicu, manichi curtichi è tagliu chjucu

Avà in Internet, solu 6 foto di quali mudelli sò moda di sta autunnale è in l'invernu sò dispunibili. Inoltre, i fashionisti anziani avertitu immediatamente l'attinenza à u fattu chì Lawrence hà purtatu novi articuli da l'ultime recopilazione di a marca, perchè a vista di a cullizzione pò esse interessata da dui.

Allora, in i primi dui imagini, l'attrìccia presenta i stessi articuli, ma diversi culori. In i so mani teni un saccu pienu mediu, cù manichi corti curtmetii, decorati cun un pannu in u tonu di u mudellu. U famusu fotografu Patrick Demarchelier, chì era impastatu à u filu di sta colecchiera, insistia chì Jennifer aduprà questi prudutti ind'i robbi a puntata. In u so avete, un ghjornu d'arghjetu cù un colpu di ghjuvellu è manichi tridimensionale, è ancu un lume, spalle à i spaddi, cumprianu perfetta à questi bè accessori.

U ghjornu eranu sacchetti di sfumezza gialli. U primu hè statu un pruduttu fattu di coiu metalizatu. Lawrence hà publicatu à Ghjesù à pusà nantu à una sedia in una capanna bianca nera, cù un collarè tridimensionativu chì spagiu u spalla. U secondu era un borsu suggerimentu chjude tamanta, assai armonii annantu à u sughjettu di un capo straccatu da un tela cun un stampu leopardo. Inoltre, Demarchelier hà decisu chì saria apprupriatu di mustrà i pierri bè di Jennifer in a photo, chì hà fattu cun successu, apre u so pilatu un poco è a chjappà u mudellu nantu à un cubu.

L'ultimu mudellu di cullizzioni, un saccu beige è cù un stampa nìvuru è blu chì s'assumiglia a letter "D" è una catena, hè diventata una ricetta piacevule clara. Patrick fotografiatò micca una volta è in diverse anguli. Prima, Lawrence pruvò a so strada, cù un bè capu biancu per questu, è a seconda volta era un ritrattu nantu à chì Jennifer avia un saccu di a so faccia.

Leghje ancu

Lawrence amarà a marca Dior

Cume in una di e so entrevista Jennifer hà dettu chì ella adora micca solu per travaglià cù a marca Dior, ma ancu per vèstinu a vita:

"Avete, veramente amu sta marca. Mi piace assai di Dior. Prima di l'"Oscar-2013" aghju vistu un vistitu nantu à u spettaculu, chì m'hà vindicatu in prima vista. Allora pensu chì ùn pudia truvà un indirizzo più bella per a l'accolsioni. Tuttavia, vogliu nutà chì micca tutti i vestiti belli èranu còmodi, in particulari à scalculà è per andà in i scalini.