Sarah Sampayo suitò a rivista maglia Lui

Uni pochi anni fà, u mudellu portoghese di Sarah Sampaio accunsenu à esse esplisa in rivestitu per i revisteri umani. In u 2014, a zitella dicurò a maglia francesa di u magazinu Lui Magazine è cù l'altri mudelli quantu pussibuli, ma questu annu era categuricu contra a publicazione di ritratti induve i so senu sò visibili. Sampaio accusau a furia redactora di a repertoriu di viulintà i cumandamenti, amminati cù l'accusazione lege è l'invistimentu di a circulazione da a vendita. U ghjovi, hà fattu cunnisciutu chì Sarah Sampaio hè determinata è ùn pensa micca di retrocede!

Sarah hà cooperatu in u 2014 cù a rivista

U mudellu tistimuneghja chì a rivista di l'omi, nantu à a cunfigurazione predefinente cù i so agenti di i termini di a cooperazione, accunsenu a mancanza di pubblicazioni di toplesse è fotografia, induve i so pettu sia visibuli. L'accordu trà i partiti si sviluppau beni, per questu hè decide di micca esse registratu l'articulu in u cuntrattu, quand'ellu si deve esce, in vain! Dopu un prugettu di u numeru, hà vistu chì in a tina era "scumaticendu" u so ritrattu! Sarah hè ultraggiata, perchè hà cunfidendu u fotografu è l'editore, chì hà assicuratu chì a tappa sarà tutta "chaste": "

"Ùn sò micca contru à i ritratti piccati, ma aghju da cunvenuta cun mè nantu à u focu è i matte di a cunnutta. Mi piace u travagliu creativu è l'uppurtunità di creà un photoset bonu, ma in l'ultima cooperazione, i mo diritti sò stati violati, sia quantu mudelli è cum'è e donne! Credu ch'è aghju tutti i diritti di dumandà rispettu per me stessu è eseguisce i mio vuglielli, in particulare, postu chì i mio agenze anu prestu à a voce di e mo dumande "
Sarah Sampaio

Sapemu chì Sarah Sampaio, i so avucati è i rapprisintanti di l'agenzia si preparanu documenti per u sustegnu. In Instagram, elenò u so postu è hà dichjaratu una "guerra" per a rivista di l'omi è quelli chì abbiananu u mondu di a moda cun u so postu:

"Prima di u filmu, era assicuratu chì i mo prublemi sò stati scontri, ma duranti u prucessu, aghju bisognu di ripetitu à e quistione:" Perchè ùn vogliu desiderate i mo seni, mossi i mo mugli? "U sentu sempri pressu constante è ancu più incùmodu cù ciò chì era successu . Tuttu u filmaghju hà praticatu cun mè stessu: uccottu i mio pettu nantu à a robba è risposta à e pruvucanti. À a fine di u sparizioni, quandu era statu indicatu u risultatu di u travagliu, aghju dumandatu per rinfrescà parechji ritmi, induve sò scritti parechji parte di u mio corpu. Anu vultatu in modu pricivale, ma cum'è turnò, solu per ch'elli ùn aghju micca esaminatu un scandalu. Eppo era assicuratu chì e sti ritratti anu stati suprimi è ùn anu micca inclusu in a rivista. In u risultatu, aghju vistu una di questi ritratti nantu à a porta. Questu hè contradittu à u nostru cumuni oghjincu, ma simu cuncorda! "

Scandalous cover

U mudellu ammettiu chì constantemente entra in una discussione cù i fotògrafi è editori di magazines, hè sottumessu prissioni se refuse più di piglià più volte piquanti.

Leghje ancu

Ricordatu chì Sara Sampaio hà dumande un mudellu di magazini di moda è di moda, hà collaboratu cù parechje marche di lingerie di donna è ponti di bagnu, hà ripetitu à a so funzione di "anghjulu" Victoria's Secret. Dopu ella diventa a vittoria di u cuncorsu mudernu di u 2007 in Portugal, hà prestu à cunquistà u mondu di a moda è glossu. In u cartone di mudellu: mostra Victoria's Secret, Blumarine, Kevork Kiledjian, Armani, Asos, Calzedonia, Replay, Moschino è cose GQ, Elle, Vogue, Glamour è Sport Illustrated.

U mudellu è avviani preparanu u vestitu