Aevit in a pianificazione di u gravidenza

Quandu a pianificazione di una gravidenza, parechji femicili cumincianu a piglià vitamini. Certu, un medico prutrate i medicazione, ma quandu vene à i cunsiglii di vitamina per a donna incinta è micca solu, spessu seguenu solu di noi. Chì cusì prufessione d'auturità pò guidà, ùn pruvate micca di pensà. Intantu, l'usu incontrolled of large doses di certu vitamine pò esse periculosi. Questu hè applicatu à a droga Aevit, chì hè spessu pigliata in a pianificazione di l'gravidanza.

Aevita contene vitamini A (retinol) è E (tocopherol). Sicura chì i sustanzi chì sò necessarii per u nostru corpu. Retinol, per esempiu, migliurà u metabolismu, aiuta à lentà l'epica di i celi, soporta a visione, participeghja in a furmazione di u tessulu di u sangue, è aumenta l'immunità. Hè necessariu per u crescita normale è u sviluppu di l'embriione . Tocopherol furtificeghja i muri di i vetcle sangu, impedisce a furmazione di i coati di sangue, improvisa a cundizione di a pelle è aumenta a fertilità (capacità à procreate).

Sapendu l'effetti beneetimi di sti vitamini nantu à u corpu di una mamma futura, e donne spessu cumincianu aduprà Aevit prima di a gravidenza. Questa pò essa periculosa, perchè Aevit hè micca una droga profilattica, ma curative, è e dosi di sustanzi attivi in ​​questu suprana a quantità di vitamini A è E: 1 càpsula cuntene 100.000 IU di retinol è 0.1 g di tocoferol. U duminiu ghjornu per questi vitamina hè 3000 IU è 10 mg, rispettivament.

Inoltre, i vitamini A è E pò acumule in u corpu è, in quantità maiò, anu un effettu teratogenicu annantu à l'embriione. Dunque, i duttori recettanu chì e donne chì viaghjeranu Aevit per cuncepimentu deve esse stenniati 3-6 mesi dopu chì a droga hè annullata.