Boxer Tyson Fury hà dettu chì hè omosessuali

Tyson Fury, chì hè statu capacitu per vende da Wladimir Klitschko, hà fattu una confession sensacionale. U patri di trè figlioli informò nantu à l'orientazione sessuale non-tradizionale, scandalizante à i so avanti gullibile.

Famous homophobie

Tyson Fury spessu prumessu dî rapprisintanti di e minuranzi di u sexu, è questu tempu, essendu in modu di divertimentu, u campionu di u munnu pusò u so "kamingout" in Twitter, scrivite:

"Vogliu fà una confession: sò gay".

Una ricunniscenza divertente, cunziddiuta a forma formosa di l'atleti, chì rinforza perpendiamantamente per i cumpurtamentu ambiguu è i minaccii, faciule l'utenti risurriti chì avianu cuminciatu à circà un oghje ind'è un socie degne, è causò un batte da l'utilizatori incipientsi di a reta.

Leghje ancu

Man in familia appruvata

L'altru ghjornu, Fury di 27 anni chì hè stata amatu cù a so sposa Parigi per odeci anni, diventò un patri per a terza volta. Hà avutu un figliolu, u prince Tyson, secunna. A coppiu hè già criendu un figliolu è figliolu. Tyson ùn ci ùn amparà quellu chì hà da pruvà criscenu fora di i so cumpagni di grande boxeuri, cunvinendu chì l'abilità di u pugilatu hè ghjuntu geneticu.

Aghju aghjustatu, Furia per u danni in una reazione cù Klitschko, annunziatu per u 9 di lugliu, u 29 di uttùviru. A lotta sera in Manchester è promessi ùn esse menu spettacularii ca a prima battaglia di 12 battagghi di dui boxechi di invicchiate.