Baccu di u foglie durante a gravidanza

In u periodu di expectazione di una nova vita, i futuri mariani sò furzati à restriverà l'usu di l'alimenti hà amatu prima, per ùn avè micca curatu per a salute è funzioni vitale di u fetus. In particulare, assai zitelli è e donne sò maravigliose chì ghjustu sò un fegatu di baccu in u gravidenza è quantu questu pruduttu sarà sicuru per migliori. In questu articulu pruvamu da capiscenu questu mumentu.

Ponnu voi cù un fegatu?

Comu cumincià à fighjà chì u fogera di u coddu hè un pruduttu, chì ghjè per quandu parechji esperimenti escludinu micca solu da a dieta di l'anziana. À u listessu tempu, quessi alti di conserve sò parechji pruprietà impurtante.

In particulare pè e donne incinta, i seguenti proprietà di u foglie di coddu sò utili:

Hè per quessa ùn hè micca solu pussibile di manghjà u foglie di coddu durante a gravidanza, ma hè ancu necessariu, ma solu in l'absenza di contraindicazione à l'usu di stu pruduttu, in particulare:

Un modu o l'altru, ùn abbianu stu pruduttu, perchè ancu in l'absenza di contraindicazione, una gran quantità di livante di u coddu durante a gravidanza pò purtà micca solu u bonu, ma ancu per dalle.

Sicondu parechji prucessi clinichi, u cunsumu di una quantità maiò di manci di conservazione di stu tipu durante u gravidenza pò pruvucà a furmazione di malformazioni di u fetus. Hè per quessa chì a norma di ogni pruduttu di u pruduttu, permissibili per l'expectante matri, ùn deve esse micca più di 100 grammi.