Cultura urina durante a gravidanza

A simplicazzioni bactriana refugia à quelli tipi di laboratoriu di ricerca, u scopu hè di identificà a prisenza di certi patogeni in u materiale. Spessu duranti a gravidanza, l'ughjettu di a ricerca hè urina. U studiu di sta biomateriale permette à averà infezioni di e infuzzioni occulti di u sistema riproduttivu, identificanu l'agentu causativu di a malatia cù sintomi ambuichi. Fighjemu in più di l'urganisimu di u cuddaru di a cultura di l'urina durante a gravidanza, scusciu per quessa hè realizatu, quale l'indikatore sò normalment.

Chì hè stu tipu di analisi?

L'urinale cullucatu hè prima microscòpicu, postu chì a parte hè mandata per a simminzioni. In questu casu, l'assistenti di laboratori anu u so mezi nutrienti chì sò un materiale favorevule per u crescitu è ​​u sviluppu di i microorganismi patogeni. Se ci sò qualchissia in l'esempiu, dopu un pocu tempu u so criscinu, hà osservatu un incrementu di cuncentrazione. Per quessa, i infezioni sessuale sceccu pò esse identificati, chì ponu purtà cumplicazioni di l'gravidanza.

Quandu si pruponi l'urina in u gravidenza?

Per tuttu u tempu di gestazioni, stu tipu d'studiu hè 2 volta obligatoriu per i fimmini: quandu sò registrati è à 36 settimani di gravidanza. Se ci sò spirimintali, l'analisi hè rializatu più freti (rinite, vejiga, prole d'urine , leucociti, etc.).

Per cullà l'urina per l'analisi, u cisterna. A simminda passata in u gravidenza, a donna hà bisognu à un veli sterile. Hè necessariu di cullà a orina di u ghjornu, una parte medja, dopu a pissing 2-3 secunni in a toilette. A prucedura si deve esse precedita da a hygiene di i genitali esterni. Per un risultatu più veritativu, i medichi cunzienti cunsigliate per entra prima di ripiglià un tampuni in a vagina chì impedisce l'ingressu di i celi straneri in a mostra. A distribuzione di u materiale hè necessariu à 1-2 ori à u laboratoriu.

Chì pudemu indicà un risultatu brutu di u tank. Cultura urina durante a gravidanza?

A prisenza in l'urina di a bacteria esclusivamente, cù un cuntenutu nurmale di leucociti, generalmente indica a presenza di cistite, a malatia di riignate. In l'absenza di sintomi, i medichi parranu di bacteriuria asimptomaticu.

A interpretazione di i risultati di l'analisi hè realizatu solu per u duttore. À u listessu tempu, u valore quantitati induve a cunclusione hè CFU / ml. Se l'indicatore hè menu di 1000 cfu / ml, a donna hè sana, da 1000 à 100000, - un risultu dubiuu chì deve esaminà l'analisi, sopra 100 000 cfu / ml - indica a presenza d'infezzione. In questu casu, i microrganismi, protozoa, funghji prisenti in u duminiu sò listessi specifiche.