Cumu si u zitellu hè battizatu in a regione church -

U battèsimu di un zitellu hè un ritu impurtante, per ellu chì ogni famiglia hè prestu prestu durante u longu tempu. A mamma è u paternulu anu elegutu godparenti, cum'è un templu induve ellu stessu u sacramentu passà, acquistà ogetti necessarii per u battèsimu è anu cunversu cù u prete. Ùn ognunu a sapi, ma tutte e cose chì deve cumpiarà cun certi reguli adopti è stati consacratu in i canoni di l'ortodoxica.

In questu articulu, vi diceremu chì u battèsimu di u zitellu svolge in a chjesa, è ciò chì regule a ceremonia segue.

Cumu hè u ritu di u battèsimu infanzia?

Sicondu e règule di a Chiesa Ortodoxa, u ritu di u battisu hè cusì:

  1. U sacramentu hè realizatu u trentè ghjornu dopu à u nascita di u zitellu, perchè finu à questu tempu a mamma di u zitellu hè cunsideratu d'esse "impuru", è per quessa ùn pò micca participà à u ritu. Ancu, se ne necessariu, per esempiu, quandu u zitellu hè malatu è in un state mortuali, u batistu pò esse realizatu nant'à u primu ghjornu di a so vita. Inoltre, ùn ci sò micca impedimenti per l'esercitu di u ritu è ​​dopu à u dicembre di u ghjornu - pudete baptiserà u vostru babbu in pocu settimane, è pocu anni dopu da nascita.
  2. Per participà à u sacramentu, ùn hè micca necessariu involute à tutti i divinità. Intantu, si ci hè un ritu di u battèsimu di a zitella, a madame hè necessariu, mentri à u zitellu - u padrunu. À u stessu tempu, i genitori biologici ùn sò micca diventati successori in e cundizzioni. Inoltre, hè bisognu di piglià à e restrizioni di età - a padrina ùn deve micca più ghjovu à 13 anni, è u padrunu - 15.
  3. Se i dui parolle participanu à u ritu, ùn ponu micca maritaru o ùn anu intimi raporti. Inoltre, a padrina è u babbu ùn ponu micca esse fratelli è soru. In questu casu, a participazione di altri aligenti in u rituali permette micca senza restrizioni.
  4. Tandu a padrina è u padru għandhom professerà a fede ortodoxa è pigliate in seriu. Dopu u rituali, una tareta impurtante si prisenta in a vita di questi populu - anu devenu participà in u sviluppu spirituale di u so figliolu è in u tempu u cunsigliu à u veru modu.
  5. U sacramentu di u battèsimu di u zitellu passa perchè hè stituitu in u tempiu di u ritu. In a maiò parte di i casi, à u principiu di u christening, u sacerdotu vai da a fontana, tenendu un incensu in e so mani è chante prighera. Dopu à questu, i divinità pigghianu u zitellu in i so bracce è avvicinà l'altare, vultèndusi in daretu. À questu tempu, u babbu santu u babbu hà batteziatu di i succissori è cumincia à trè volte in a font, lettura di a preghiera. In certi casi, ùn hè micca permessu di fà micca questu - u prete si sprime tutta a testa di u zitellu cù l'acqua sante, è poi l'impatula immediatamenti à i padrasti. In più, sicondu i regule di u battèsimu, i succissori deve leghje una preghiera speziale di preghiera, è poi posanu u zitellu annantu à l'altare. Allora un novu membru di a Gloria Ortodoxa porta un vestitu christianu è una cruciverba, dopu u chjamà un nome sacru.

Cumu hè u sacramentu dopu à u battèsimu di u zitellu?

Immediatamente o quarchi ghjorni dopu à u battèsimu in a vita di u zitellu, duie stanu un altru sacramentu - u sacramentu. I parechji chì dedicanu assai tempu à a Chiesa Ortodoxa pudendu riferite à stu ritu regularmente, mentre chì a maiò parte di mamma è pane sò solu in a so vita.

U sacramentu di a cummunione cumincià cù u fattu chì un pappaddu di pane è u vinu diluitu hè stati sparghje in u tèmpiu in un locu prominenti. U zitellu hè colpi nantu à a diritta di un adultu, pigghianu un pezzu di u sacramentu per ellu è pruvate per fà per fà. Dopu fattu quellu chì u zitellu hè datu una mugla è a mette à a Crucifixion. Hè ricivete chì, dopu à un pocu tempu dopu à u rituali, l'impastatu ùn parlava micca.