U ghjornu internaziunale contru Drug addiction

Allora ognunu oghje tutti l'addiccioni di droga , è quale hè a so scala. Parechje persone trattate e persone cun u disprezzu è a cundanna, ma unu deve sapre chì una volta intrappulata in stu trappu, una persona ùn hè più capaci di cuntrullà stessu - a so persunità hè distrutta è a salute fìsica hè ancu affettata. L'addiction ha distruttu parechje famìglie, ma tutta a tristezza hè chì u numaru di persone addevi hè criscenu in ogni annu, è oghje questu problema hè ancu applicatu à i zitelli. Sicondu l'estimi Nazzioni Uniti, ci sò à menu 185 miliuni di pirsuni chì anu utilizatu drogu in u mondu oghje, è l'età averageu di stu gruppu di pirsuni, sfurtunatamente, hè di decadenza annu per annu.

Stu disastru hè assai più grande di quale puderebbe crede, chì l'addiczione ùn hè micca solu a tragedia di una persona individuale o famiglia. Questu hè ancu unu di i ragiuni di a crisi demografiali, u nascita di i zitelli malati, u diclinu in a salute generale di a nazione, è ancu di più un augmentu di u crimeu in u mondu.

Quandu hè u ghjornu di u World Against Drug Addiction?

Per scrivite l'attenzione pùblicu à stu prublema globale di u mondu sanu, in u 1987 à a 42a siera, l'Assemblea Generale di l'ONU aduttatu una risoluzione chì dicidiu u 26 di giugnu per celebrà u ghjornu internaziunale contru à l'addiction di droga.

Oghje, l'urganisimi di salute sviluppanu programmi spiciali per cuntrullà a diffusioni di droga. Una quantità di prughjetti à grande scopu di informà à i zitelli è adolsciuni di l'addiccioni di droga, è di prevenzione è di suppressione di l'usu di droga, sò stati misu.

Attività per u ghjornu di a lotta contru l'addiction di droga

L'avvenimenti dedicati à stu ghjornu sò per informà à u publicu di i periculi di sta tipu di divertimentu è di i gravi cunsiquenzi chì portanu in elli. In i scole è altri istituzioni educativi, l'aula tematica di aula è e cunversazione cù l'assistenza medica capaci di rappurtarunu a magnitudine di u periculu di l'addiccioni di droga, è ancu chì l'addicti di drogi sò gravemente malati è in u primu postu necessitanu aiutà.

In altre cità di u mondu, ci sò programmi di cuncerti è accussioni sottu i slogani "Sceglite una vita", "Drogini: ùn vene micca in morte," "Drug is a killer", esibizioni di fotografii sò organizzati, chì dimostranu l'urriganti scala di l'addiction à u mondu mudernu.