Encephalitis in cani - sintomi

L'Encephalitis in cani arise da un muccuni di l'arcu encephalitic è hè una inflamazioni di u cervu, chì hè spessu accumpagnata da una lesione di a spina. A scunfusione simultanée di u cervelet è a spine hè chjamatu encephalomyelitis. È se i cuscini di u funziusu sò attranu in u prucessu, simu parlanti di meningoencephalomyelitis.

Sintomi di l'encefalite borduale in i cani

A inflamazioni di u cervu si manifesta in i cani in a forma di cunvulsioni , paralisi, debuladenza generale, tremu severu, maneuvers. Questa hè una manifestazione esterna di u fattu chì u focu di necrosi, infiltrati purulenti sò furmatu in u moveru, i cambiamenti distròfichi in i celu nervi è l'edema cerebral.

I sintomi di l'encefalite in un cane dopu una piccula muzzica saranu manifestamenti spessu in u periodu primavera è vende, postu chì u vettore di a malatia hè più attiva à questu tempu. U periculu di una maladie hè in a reazzione instantània di l'organiziu, soprattuttu se l'animali hè immunocompromisante.

A infizzioni si trova in istantu - 3-7 minuti dopu a muzzica. U periodu di l'incubazioni pò durà 3-3.5 simane, ma siddu a pet in i primi 2-3 ghjorni dopu a mità ùn hà micca ricevutu trattamentu propiu, a morte ùn pò esse micca evitata.

Se osserve sintomi di l'encefalite in u cane - un rapidu aumentu di a temperatura , cunvulsioni, paralisi di i membri, alterazione di funzioni di u mutore, sensibiliità à qualsiasi dolore, cambiamenti d'altere súbditi, paralizazione assuluta di l'ochji è di i musculi faciale, chì probabilmente era digià tardu cù l'aiutu.

Ancu cù u trattamentu più efficace, i sintomi neurologichi serii di l'encefalite bordule in i cani indicanu una cundizione omancu di a malatia, è u pronostia pò esse disappruvamentu. Tutte l'effetti devastanti di a inflammazione di u mover sò simpliciamente irreversibile, per voi chì u cane sopravviventi pèrdite a so funzioni - temporaneamente o permanentement.

L'animali hè amicuatu solu da a restaurazione parali di funzioni perde, appena, dopu a trasmissione di malatia, hè assai pronta à ogni modu di infezioni virali, è dinò aumenta u risicu di regurgenza di a malatia.

U trattamentu di l'encefalite è i so sintomi à i cani sò principalmente cunsiglii di droghe antifungali, antibacterial, antiliminticu. Terapimu hè accumpagnatu da l'ingesta di l'hormone glucocorticoïde, aminoglicossidoni è altre agentu. Dopu trattatu, un regnu di terapia restaurativa hè mandatu.