Tile, piastrelle

Una tella o tesela di ceramica in u pianoforte hè unu di i pavimenti populari per e chjappi induve hè una pezzu pisanti in u pianu chì cresce, è ancu per e camere induve ci hè alta humidità o temperatura.

Tipi di tile

Trè tippi di tile sò distinti sicondu u modu di produzzione. U primu hè presurtatu, quandu una mutazione speziale di arcilla per a pruduzzioni di raccoli (in lingua prufessiunale hè ancu chjamata "massa") hè passatu per una pressesione speciale induve hè datu u dimensione, u grigninu è a forma, in manu, u prucessu di secura è, in casu di necessariu, e raccoli, cù u chjaru cù l'esmalte. Un altru mètudu hè l'estruzione, quandu a pasta di mosaiche finita hè stata in una machina speciale chì si mette è pruduci una cinta larga chjana, chì hè tandu cutturata in chjazzi di u tagliu necessariu è seccu. U terzu mètode di a pruduzione di mosaiche hè l'intagliu manuale, ma cum'è questu materiale hè assai caru, per quessa hè utilizzatu per riparazione raramente.

Apertura di tile di pavimenti

U pianu chjuccatu, cum'è quì sopratuttu, hè particularmente cume in postu cù alta humidità o temperatura. Per quessa ùn hè micca surprised that almost everywhere you can find ravings in piena in u lavu o bagnu .

In più di a resistenza di l'umidità, hà ancu a tenzione necessaria, ùn reproduce micca fungi è bacteria. A pezzu di pavimenti in a cucina hè ancu una solu solu. Un tali piazzu hè facilitu di sguassate, migliori è tagliati di alimentazione ùn si stà micca, ùn spontate da l'acqua di salpicelli, è hè ancu resistente à e altitudini temperaturi. Avà in una moda special design di un pianu cun una tesela sottu un arbre chì aspetta freshly and unusually.

Ùn cusì spessu, ma ancu e rai si sò usati in u paviu in u passaghju. In questa stanza sò spessu acciata di sòlitu da a strada, è ancu chì u pianu ripiglia soprente carichi altisonnu, a mosaica hè una di e solu solu pratiche.