U fiumu Tsiribikhin


L'isula di Madagascar hè annunziatu annantu per millai di turisti. I stranieri sò attrati da a natura ricca, miraculi centu, a vita è a cultura di a populazione indigene . In l'ultimi anni, i visitori sò sempri più interessate in e excursioni à siti naturali, una di a quali pò esse cunsideratu u fiumu Tsiribikhin.

Caratteristiche di u fiumu

U fiumu Tsiribikhin è l'artery di acqua più grandi di a parti occidentali di u statu isulanu. Cunduce distanze provincia è permette di superà e spazii cumplessi nantu à l'acqua. L'acque di u fiumu Tsiribikhin sò dipinti in lignu, è parechji turisti si sfrancate per quessa. Tuttu hè abbastanza simplice: u corpu ci vede a terra, cunsistenti di rocci sedimentarii, per via di l'acqua è hà qualchissimu tonale inutile.

Duranti u corsu di u fiumu Tsiribikhin, i cità chjassi è i paesi scuntate. I lucali sò simpatichi, ghjucassi cumerciunu una conversazione, volte alcuni invitaretdi i invitati è i tratta à i platti lucali. I famìglie tradiziunalamente sò parechji zitelli. Per una tarifa pudete stà per a notte è intervene in a preparazione di pratiche tradiziunali malgachi .

Chì ci hè interessante nantu à u corpu di l'acqua?

Fans di i caminu d'acqua sò interessati à i cruciere di fiumi organizati longu di u fiume di Tsiribikhin. U puntu di principiu di u viaghju hè a cità di Belo-sur-Tsiribikhin, è u rafting in a cità di Miandrivazu hè cumpletu. A distanza trà i settlements hè di circa 160 km, chì deve esse superati in 3 ghjorni. I gruppi di scorta sò accumpagnati da guideti spiegati, u viaghju hè sicura. In u fiumu Tsiribikhina hè pussibile u kayak.

In quantu à a natura, i turistici pudete divertevi u freschezza di i manghjuschi, vedi u massicu di roccia di Georges di Bemaraha, natu in a cascata d'Anosin Ampel. Inoltre, i picchi scoglii varieddi di fiumi, cunti di l'arbureti salvatichi, enormi campi di risone. U mondu di l'animali in vicinanza di u fiumu hè riccu in volare di volpe, lemuri, lucertuli, pezzieri eagle, corpi è altri rappresentanti tipici di a fauna di Madagascar.

A perla di Tsiribikhin pò esse chjamata u Parque National Tsing-du-Bemaraha , situatu in unu di i deltas di u fiumu. A unicitati di a riserva ghjanda in i forze di pietra basata da rocks karst, rèttili endemichi è numerosi lemuri. In a traduzzione da Malgache, u nome di i turchi hè: "Induva nè nimu pudete caminari pezza".

Cumu ghjunghje?

I città di Murundava è Belon'i Tziribiina cunteghanu a strada N ° 8, à u quale hè pussibule alcuni u fiumu per a strada. A manera più faciule per fà questu hè u rentendu un caru .