Tsing-du-Bemaraha


Madagascar hè una isula sorprendente chì attrae a so natura pristina, clima bonu è animali divertenti. In più di a jungla, cascate è resorts , ci hè un postu quì, u paisaghju di quale s'assumiglia i paisaghji di i pianeti spjegati da i filmi fantastichi. Hè una zona protetta di Tsing-du-Bemaraha.

Caratteristiche di u park

Se vi vede à questa riserva da una altezza, pò esse parse cun cumpresa di altri arburi petrificatu. In fattu, hè furmazione di karst limestone - tsingi, o scurvy, chì, cum'è picchi pittorescenti, crescenu da a terra. Fùbbenu fugliati per risultati di i venti constanti chì sò state sò agrupati quì da parechji seculi. Cridendu chì l'area di a riserva Tsinzhi-du-Bemaraha supera 1500 metri quadru. km, da u partitu chì pare com'è un boscu di petra. Questu hè u nome di u so nomu uffiziale.

Sì avanti versu a base di Tsing, pudete persienu in u so labirintu. Quì ci sò strati larghettori è strade assai stradelli, chì si ponu sultantu à punticchia. In modu, u nome di i formazioni calizi "Tsingi" in Tsing-du-Bemaraha, di foto di quali sò presentati sottu, hè traduciutu "induve camminanu in punta di pezzu". L'altezza di certi rocci alcuna à 30 m, chì li faciani parechji cumune di 9 stale.

Storia di a Riserva Naturale di Tsing-du-Bemaraha

In u iniziu, in u territoriu di sta zona riservata, i tribù Wazimba vivi, i discendenti chì sò a pupulazione principali di l'isula. Solu in u 1927 Tsinzhi-du-Bemaraha hè statu attribuitu l'statu di una zona prutetta. Questu hè fatta pussibili da i Francesi, quali eranu impegati à a prutezzione di a so flora è a fauna. Invece ancu chì in u 1960, a francesa partisanu di Madagascar, u finanziu di a riserva Tsinzhi-du-Bemaraha cuntinuau.

In u 1990, sta riserva naturale hè stata inclusa in u Patrimoniu World Heritage UNESCO. Addivintò u primu rapprisintativu di l'isula di Madagascar, chì era tutela di questa organizzazione mundiale.

A biodiversità di a Riserva Naturale di Tsing-du-Bemaraha

In u prisenti, a ricerca sistematica ùn hè micca fatta nantu à questu spaziu prutettu, per quessa a so flora è a fauna cuntene assai segretti. In u Paese Nazionale di Tsing-du-Bemaraha, i cose seguenu cultivà:

A longu di a riserva sana, u Riu Manamblo flussi, chì face più bella. Ci sò laghi deepanti , cuevas misteriosas, gorges anguli è canyon di foresta.

L'animali più famose di u park Tsingzhi du Bemaraha sò lemuri Avahi cleesei è indri. Questi animali preciosa preciosa cù u sughjettu di e roche ci vede cuntrastu particularmente. In più di elli, ci sò 8 spezie di rèttili è parechji documenti d'occhi.

Turismu in a Reserva Naturale Zinji-du-Bemaraha

Stu pittore naturale hè assai populari cumminenti di l'sporti è l'scogliera di muntagna. In u Parcu Naziunale di Tsing-du-Bemaraha, l' urganisazione sò urganizati, in elettu chì pudete visità a muntagna è più altu. In particulare per questu scopumiu, ponenu u ponti sò installati quì, per mezu di quale si pò mudificà di una formazione di muntagna à l'altru. Prima di vultà à e muntagne, a guidana rigala u equipaggiu scogliu, custituitu da cumbattiti è carburanti.

I turisti chì vulianu suttu à a muntagna, devenu esse preparatu per u viaghju per esse almenu 3 ore. Inutile, pudete sempre stà in l'area di e montagne sottocussa per avè acquistu di l'abbitanti di u boscu di pietra di Tsing-du-Bemaraha. Inoltre, u costu di visità u parcu dipende ancu di a larga di a strada.

Cume si vende à Tsing-du-Bemaraha?

Stu riserva naturali si trova in a parti occidentali di u statu isulanu, à 7 à 8 km da u Canali di Mozambique. Da a capitale di Madagascar, a riserva di Tsinzhi-du-Bemaraha hè separata da 295 km, chì pò esse superati da avion. Per fà questu, avete bisognu di sbarcate in a cità di Murundava , chì si trova 80 km di l'area protetta, è quì quì cambiassi posti in l'autobus turistico. Semu devi esse ricordati chì a strada di u parcu hè cumplicatu, per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per esse unaccompanied.