Cumu lavatu un Yorkshire terrier?

Ùn ci hè nudda nisuna differenza, i vostri haircut in u tozzu o cù un mantellu longu, deve esse battezzatu regularmente. Dopu tuttu, la lana bella, limpia è bonita - u cumpunenti principali di l'apparizione di un cane sanu. Questu hè specialmenti impurtante per quelli amatori chì prumettanu di portà a so petite in l'exhibizioni in l'avvene. Cumu si puderebbe battiri a Yorkshire terrier è quantu spessu tenu bisognu di rializzà a rutina d'acqua? Avemu da pruvà à risponde à sti questi impurtanti.

Cumu lavu à bonu un Yorkshire terrier?

Hè necessariu accustomà un cane à lavà di una età curretta. Pruvate micca di scantariallu per a prima volta, è verificate chì l'acqua ùn vene in l'ochji, l'ochji è u nasu. Allora ùn avete micca avete più prublemi cù u lavatu un periculu di Yorkshire terrier . Per a prima volta, pudete duverà sta prucedura cù un assistente chì prendrà u cucciu, è u calvi. Hè ricurdatu chì a lana magaria creci più prestu. Prima di prucederà à u stessu processu di lavare, avete bisognu à purificà è desassembleghje a lana in a lana, se anu. Pruvate d'utilizà l'acondicionatori differenti, perchè u capelli fiori hè difficiule per pettinaru. Avà ùn hè micca un prublema per ottene xampiani per i ghjacari nantu à una basa di a pianta è cù a prutea per a prima è a seconda lavata. Sò cuncentrati, è si devi esse stati riguardu à l'urdinamentu, perchè a proporzione dipende nantu à a cundizzioni di u capicume di l'animali. Hè necessariu di truvà una buttiglia cun un dispenser, per ùn fà micca un sbagliu.

L'acqua per u bacinu sia aggradèvule, circa 38 gradi. Cumincià à mullà a lana da u spinu. Se u xampu si trova cuncentrazione, purgate dilegnu in un ciucciu speziale, è cumincià à pause. Rinfria u shampoo è applicà a quella chì hè per u secunnu bagnu. Pigliate è aprile l'acondicionador. Hè necessariu di manteneà tantu tempu, cumu indicatu in i struzzioni nantu à l'buttiglia cù bagnu. Questu tempu, ùn lave micca u capelli cù curazione, allughjà una caccia d'acque. Ùn vi scurdate di lavà l'ùacchi di u cane, asciugandu dopu a prucedura. Paghjate pocu à a vostra Yorkie è l'impruvisa in una spugna in duva a pusà di 20 minuti. Avemu averari dettu aspèvule chì tutta l'acqua hà sappiutu. A fine si pò assicurà di modu prudente cun un secadoru di hair. Ma fàla rapidamente, perchè u siccatu di u sicullu dà a tuta. Dopu à a fine di secredu a petite pò esse sbuchjata.

Cume si spende a bagnarate un Yorkshire terrier?

Ùn hè spessu necessariu di lavà a vostra petite. Una volta à settimana per una esposizione york o un paru di volte un mese per u restu di l'animali sò abbastanza propiu. Un prucessu frequente pò causà a pelle di u ghjacaru per esempiu di prucessu di grassu. Questu hè dolci micca solu per a peddi, ma ancu per u mantellu. Ancu s'ellu ùn hè mai un prublema per lavare i vostri patas o cuda dopu un passaghju.