Hassan II Mosque


A mezocche Hassan II hè una veramente decorazione di Casablanca , u so simbulu è orgogliu. A mezchezza Hassan II hè una di e decii mezidi più grandi in u mondu è hè a mezchevi più grande in Maroccu . L'altezza di u minarete hà alcuni 210 metri, chì hè un recordu assolutu di u munnu. U Minarete di a mezchezza Hassan II in Casablanca si componi di 60 piani è in u so puntu hè un laser dirigit à Mica. In u stessu tempu, più di 100 000 parenti pò pricà per a preghiera (20 000 in a sala di preghiera è pocu più di 80 000 in u courtyard).

A custruzione di u gruppu principia in u 1980 è dura 13 anni. L'architettu di stu prughjettu unicu hè u Francescu Michelle Pinzo, chì, incidentale, ùn hè micca un musulmanu. U preghjunu per a custruzzione era di circa 800 miliuna di dòrica, parte di i fondi hè colaistutu cù l'aiutu di donatori di i citadini è organizazioni benedizteri, parti di i prublemi di u statu di altri paesi. A grand inaugurazione si fece in l'Aostu di u 1993.

Architettura di a mezchezza Hassan II in Maroccu

A mezidità Hassan II crescia un area di 9 ettari è si trova trà u portu è u faro di El-Hank. Dimensione di a mezcheta sò dinò: u longu - 183 m, larghezza - 91.5 m, altitudine - 54.9 m. U principale materiali usati per a custruzzione, uriginale maroccana (gesso, marmo, legnu), eccezezioni sò solu culori bianchi di granitu è lighjendi. A facciata di a mezquita di Hassan II hè imbruttata cù a bianca è crema, u teatru hè riddùttu cù u granitale verde, è nantu à a creazione di stuccu è tarri, artisani hà travagliatu circa 5 anni.

A funzione principale di questu edifiziu hè quella parte di u palazzu si stendi nantu à a tarra, è una parte risalta sopra l'acqua - hè pussibule, grazi a una piattaforma sirviziu in u mare, è à traversu u paratu transparente di a mosche si vede l'Oceanu Atlanticu.

In u territoriu di a mezchemu Ci hè una madrasa, un museu, biblioteche, una sala di cunferenza, parcheggio per 100 auto è una stabile per 50 cavalli, u patiu di a mosche è decoratu cù petite funtani, è vicinu à a mezchettu, hè un sensu ghjallu - un locu predilettu per u restu di famiglia.

Cumu ghjunghje è quandu pè visita?

Pudete à alcuni a mezcheva in parechji maneri: cù un bus No. 67 à Sbata, da l'estazione di ferrovia à pedi (circa 20 minuti) o per taxi. Visità a mezquette nantu à l'urdinendu di l'urdinamentu: luni - ghjovi: 9,00-11.00, 14,00; Venerdì: 9,00, 10,00, 14,00. Sàbatu è Domenicu: 9h-11h, 14h00. L'inserzione ùn hè micca pussibule per i musulmani solu in a scursioni , u costu hè di circa 12 euri, studienti è i zitelli sò furniti ribelli.